تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک در پایتخت

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران در نشست شورای سیاست‌گذاری و هم‌اندیشی نمایشگاه دائمی مادر، نوزاد و کودک در پایتخت گفت: برای نخستین بار است که در برگزاری یک نمایشگاه تخصصی از دستگاه‌های دولتی درخواست همفکری می‌شود که این موضوع را باید به فال نیک گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک»، محمد صائبی معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و بین‌الملل شهرداری تهران، در خصوص همراهی شهرداری تهران با این نمایشگاه گفت: یکی از اهداف این نمایشگاه هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های بخش‌های دولتی و همراهی هر چه بیشتر با بخش خصوصی است و شهرداری تهران نیز به عنوان یک نهاد اجتماعی، نه تنها وظیفه اطلاع‌رسانی بلکه حمایت را در این زمینه برعهده خود می داند.

وی در ادامه به ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی که مورد توجه مقام معظم رهبری(مدظله) است، اشاره کرد و افزود: کودکان سرمایه‌های معنوی و آینده سازان این جامعه و کشور هستند و برنامه ریزی در تربیت، سلامت، رشد و تکامل فکری این قشر، امری ضروری و حیاتی است.

صائبی گفت: تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه در این زمینه بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند نقش تسهیل‌گری داشته باشد و زمینه را برای ایجاد برنامه های مشترک ایجاد کند.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و بین‌الملل شهرداری تهران  خاطرنشان کرد: درصددیم به غیر از استفاده از ظرفیت تبلیغاتی شهری از موقعیت هایی چون مترو و اتوبوس‌رانی، محلات و مناطق ۲۲گانه و ... برای تبلیغات این نمایشگاه استفاده کنیم تا اطلاع‌رسانی به شکل مناسب برای شهروندان صورت گیرد.

گفتنی است؛ دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک»(mbc) از سوی شرکت «میلاد نور» به‌عنوان کارگزار سازمان توسعه تجارت و با نظارت شورای نظارت بر اسباب‌بازی، روزهای ۲ لغایت ۵ اسفند ۱۴۰۱ به صورت حضوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
کد خبر: 32339

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =