مردم از اقدامات مدیریت شهری در برف اخیر ابراز رضایت داشتند/ تشکیل کارگروهی برای مدیریت امور با حضور شورای عالی استانها، مجلس و دولت

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به شدت به مدیریت یکپارچه نیازمندیم؛ لذا به نمایندگی از اعضای شورا با رئیس جمهور، وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور و همچنین در مجلس شورای اسلامی جلسات پیچیده‌ای داشتیم و قرار است با حضور شورای عالی استانها، مجلس و دولت مثلثی شکل بگیرد که امور مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در یکصد و سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دشمن با تمام تجهیزات و ظرفیت های رسانه ای به جنگ با ملت ما آمده بود، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم رویداد ۲۲ بهمن و این فتح المبین سیاسی از اذهان پاک شود؛ آنان که وعده داده بودند ۲۲ بهمن ماه را در ایران خواهند بود و در غیر این صورت، موهای خود را ‌می‌تراشند، باید به وعده خود عمل کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم که این حماسه عظیم را دائما در عرصه توجه مردم نگه داریم، یادآور شد: ما همه با هم این رویداد بزرگ را خلق کردیم و به عنوان نمایندگان مردم نباید اجازه دهیم این حماسه در اذهان کمرنگ شود و باید پتک مردمی بودن نظام را بر سر دشمن بکوبیم.

وی اضافه کرد: ما در دهه فجر امسال احساس خوبی داشتیم؛ چرا که برخی اقدامات صورت گرفته ما را به یاد سال ۱۳۵۷ انداخت و نصب پلاکاردهایی که در محلات نصب شده بود، از ابتکارات خوبی بود که از این اقدامات تقدیر می کنیم.

سروری با بیان اینکه در جشنواره فیلم فجر به اصل بازگشتیم، گفت: ما جشنواره فجر را به جشنواره فیلم تبدیل کرده بودیم که علیه انقلاب بود و تاریکی را نشان می داد، اما امسال جشنواره فیلم هایی را بر مبنای ارزش ها به نمایش گذاشت. ما لجستیک جشنواره فیلم فجر نیستیم و شهرداری باید حضور جدی تری داشته باشد که امسال این حضور نشان داده شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تست گرم خط ۶ و ۷ مترو تصریح کرد: این هدیه ای از سوی شورای شهر و شهرداری به مردم است و امیدواریم نتیجه این تست منجر به استفاده کامل از خطوط تا پایان سال باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: هماهنگی مدیران برای مدیریت بحران و جمع شدن مدیران در یک مرکز راز موفقیت ما در روز یکشنبه بود؛ ارتفاع برف در تهران ۱۸ سانتی متر بود و از سال ۱۳۹۷ این حجم از بارش برف را شاهد نبودیم.

وی افزود: روز خوب و ترافیک روانی در برف روز یکشنبه از طریق کنترل تصاویر توسط پلیس راهور و شهرداری داشتیم و خوشحالیم که شهرداری به تذکرات نمایندگان توجه کرد و با برنامه ریزی بهتری، برف روبی صورت گرفت و مردم و کسانی که پیام های تندی به ما داده بودند، ابراز رضایت کردند.

سروری با بیان اینکه تأخیر ساعت کاری مدارس توسط نظام یکپارچه صورت می گیرد، یادآور شد: حدود ۴۶۰ هزار نفر از مترو به صورت رایگان استفاده کردند و این تصمیمات در کنار هم باعث شد که بر مشکلات فائق شویم.

وی ادامه داد: این اقدام ما نشان داد که به شدت به مدیریت یکپارچه نیازمندیم؛ لذا به نمایندگی از اعضای شورا با رئیس جمهور، وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور و همچنین در مجلس شورای اسلامی جلسات پیچیده ای داشتیم و قرار است با حضور شورای عالی استانها، مجلس و دولت مثلثی شکل بگیرد که امور مدیریت شود.

انتهای پیام/

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 32343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =