کلنگ‌زنی احداث بزرگ‌ترین بوستان بانوان غرب تهران در منطقه ۲۱/ بوستان بانوان تهرانسر بوستان خانواده می‌شود

آئین کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین بوستان بانوان غرب تهران؛ عصر دیروز با حضور شهردار و معاونان منطقه ۲۱، بانوان شهروند، فعالان اجتماعی و ساکنان شهرک استقلال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ درخصوص آئین کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین بوستان بانوان غرب تهران اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های اجتماعی با محوریت بانوان، نیاز اصلی جامعه شهروندی امروز است؛ در منطقه ۲۱ باتوجه به درخواست‌های متعدد شهروندی درباره ساخت بوستان ویژه بانوان، این مهم را برای سال آینده مدنظر قرار داده است.

وی افزود: وجود بوستان ۵.۵ هکتاری انرژی در شهرک استقلال ناحیه دو، زمینه‌ساز ایجاد بوستان ویژه بانوان منطقه ۲۱ شد و در چهل و پنجمین بهار انقلاب همزمان با بیست و هشتمین رویداد امید و افتخار شاهد کلنگ‌زنی این محل جهت ساخت بزرگ‌ترین بوستان بانوان غرب تهران بودیم.

پوریافر ادامه داد: ایجاد بوستان‌های ویژه بانوان می‌تواند مکانی را جهت گذران اوقات فراغت و استراحت مادران و بانوان فراهم آورد؛ این بوستان بزرگ با امکاناتی متنوع نظیر استخر روباز و روبسته، مجتمع شهربانو با انواع خدمات ورزشی و هنری، گذر سلامت و رینگ پیاده‌روی، آلاچیق‌، اتاق مادر و کودک، کلاس‌های آموزشی اجتماعی و فرهنگی و ... با هدف بهره‌مندی مادران و کودکان در آینده‌ای نزدیک بهره‌برداری خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۱ تاکید کرد: ایجاد لحظاتی مفرح و شاد برای مادران و بانوان این سرزمین می تواند در انتقال حس آرامش به خانواده‌ها بسیار موثر باشد و نقش بوستان‌های تخصصی بانوان و مجتمع های شهربانو در سطح کلانشهر تهران با همین هدف است.

وی تصریح کرد: بوستان فعلی بانوان منطقه در محله تهرانسر پس از افتتاح این بوستان بزرگ تخصصی با کمی تغییرات و ایجاد زیرساخت‌های جدید، به بوستان خانواده تبدیل خواهد شد.

پوریافر یادآور شد: بوستان بانوان منطقه ۲۱ پس از افتتاح می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری دیار پیشرفت و نوآوری تبدیل شود و علاوه بر بانوان شهروند ساکن در محلات سیزده‌گانه این منطقه، پذیرای بانوان شهرهای اقماری تهران نیز باشد.

بر اساس این گزارش؛ در قالب اجرای این مراسم از مادر گرانقدر شهید محمد حیدری کاشی تجلیل به‌عمل آمد و کلنگ‌زنی احداث بزرگ‌ترین بوستان بانوان غرب تهران در منطقه ۲۱ به دست مادر گرانقدر این شهید بر زمین زده شد.

انتهای پیام/

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 32349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =