اجرای ایده‌های خلاقانه در مدیریت شهر با توانمندی حوزه روابط عمومی

شهردار منطقه۱۴ در هم اندیشی نظارت ستادی اداره روابط‌عمومی شهرداری منطقه باروابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از اجرای کارویژه های خلاقانه در حوزه های مختلف شهری با مشارکت، پیگیری و تلاش تیم روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴خبرداد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در هم اندیشی روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با مدیران و کارشناسان روابط عمومی این منطقه ، ضمن ارائه گزارش اقدامات مدیریت شهری و رصد مستمر و دقیق تولید محتوا در روابط عمومی‌ها ، از نگاه مدیریت به شهر و خدمت به مردم با استفاده از توانمندی افراد و ارتباط موثر و صمیمانه در منطقه۱۴ تقدیر شد.

محمد صائبی معاون روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های حوزه روابط عمومی شهرداری منطقه در همه موارد عملکردی از جمله نسبت به تولید دقیق و کیفی محتوا ،تکریم مردم در مراجعه به شهرداری، بر اهمیت کار روابط‌عمومی در گزارش به موقع اقدامات مدیریت شهری ، پیگیری موضوعات مردمی و تلاش برای ارتباط موثر و صمیمانه با مردم تاکید کرد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴ نیز با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی در ارتباط موثر با پرسنل و مردم گفت: نگاه مدیریت شهر در منطقه برای خدمت به مردم و با استفاده ازنیروهای توانمند و دلسوز بویژه در اداره روابط عمومی صورت می گیرد .

وی با اشاره به هویت دارالمومنین تهران گفت: منطقه۱۴ با وجود ابنیه های قدیمی چون تاریخی ترین مسجد و وجود آرامستان های تاریخی ادیان مختلف و مردم متدین و شهید پرور نمونه ای ایداه ال و یک مینیاتور کوچک از شهر کامل است.

سالاری پور با اشاره پیشقدم شدن منطقه برای کارویژه های خلاقانه از جمله تهیه بانک اطلاعات، راه اندازی استودیو در حوزه رسانه، رویداد سازی های ملی و مذهبی و فرهنگی و مردم محور ، به پیش بینی و برنامه ریزی برای برنامه ها و رویدادهای متنوع آینده با مشاوره و فعالیت فعالان حوزه روابط عمومی منطقه و با هدف جلب رضایت شهروندان و خدمت به مردم دارالمومنین تهران اشاره کرد.

سالاری پور در ادامه از طراحی و رونمایی نماد خاص با المان ۵۲ شهید شهر به عنوان المان خاص و یکپارچه در منطقه خبر داد.وی افزود: با طراحی و اجرای این المان یکپارچه در میدانگاه امیرکبیر و سپس جانمایی در ۲۱ نقطه از دارالمومنین تهران ، سعی در شناسایی هویت محلی و ویژه دارالمومنین تهران به عنوان زادگاه بزرگان و شهدای سرافراز و قطب مذهبی و گردشگری در پایتخت داریم.

صائبی نیز در ادامه جلسه با اشاره به اهمیت جریان‌سازی خبری برای اقدامات مؤثر مدیریت شهری در مناطق،از عملکرد حوزه روابط عمومی و مدیریت شهری منطقه ۱۴ در ارائه فعالیت های خلاقانه، تکریم ارباب رجوع و پیگیری مشکلات مردمی همچنین پوشش خبری خوب و تاثیر گذار در تصمیم‌سازی‌ها تقدیر کرد.

برگزاری دوره های آموزشی، هم افزایی برای ارتباط موثر با مناطق ، بهره مندی از نیروهای متخصص برای کارهای خلاقانه و تکریم ارباب رجوع و تلاش برای جلب رضایت مندی مردم از دیگر موارد مورد تعامل و تبادل نظر در این نشست بود.

این هم اندیشی با حضور محمد صائبی، معاون روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و هیئت همراه ، محمد امین سالاری پور شهردار و حسن عبدی، مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه به همراه کارشناسان روابط‌عمومی در منطقه ۱۴ برگزار شد.

انتهای پیام 

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: 32399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =