آمادگی برای مواجهه با برف فردا/ ۱۸ هزار کیسه شن و نمک در معابر منطقه توزیع شده

شهردار منطقه ٢٢ گفت: در حاشیه بزرگراه‌ها شامل آزادگان، شهید همدانی، شهید فهمیده و شهید حجازی کیسه‌های شن مخصوص فراهم شده است.

به گزارش شهر، حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه ٢٢ درباره میزان آمادگی برای مواجهه با برف فردا گفت: منطقه ٢٢ آمادگی لازم برای مواجهه با وقوع برف فردا (چهارشنبه) و جلوگیری از انسداد معابر منطقه را دارد. 

وی افزود: حدود ۱۵۰ تن نمک کریستال در این روزهای برفی برای جلوگیری از لغزندگی معابر استفاده شده است.

حاجوی با اشاره به اینکه برف‌روبی در منطقه ٢٢ به سرعت انجام خواهد شد، عنوان کرد: ۸۰ دستگاه خودرو مکانیزه برف روبی در این روزهای برفی به شهروندان منطقه۲۲ خدمات رسانی می‌کنند.

شهردار منطقه ٢٢ به ارائه خدمت حدود ۳۰۰ نفر نیروی انسانی در حوزه خدمات شهری و ۲۵۰ نفر نیروی فضای سبز در عملیات برف‌تکانی درختان در این روزهای برفی به شهروندان منطقه اشاره کرد و گفت: حدود ۳۰ هزار عدد کیسه شن مخصوص رفع یخ‌زدگی معابر در این روزهای برفی در اختیار شهروندان منطقه ۲۲ قرار گرفته است.

حاجوی افزود: باتوجه به پیش بینی بارش بارش برف، در ۱۲ ساعت اخیر ۱۸ هزار کیسه مخصوص جلوگیری از لغزندگی در معابر منطقه۲۲ توزیع شده است.

وی ادامه داد: در تقاطع معابر منطقه۲۲ بیش از ۵۰ مخزن دپوی کیسه مخصوص شن و نمک وجود دارد که به شکل مداوم این مخازن از سوی نواحی شش گانه منطقه پایش و شارژ می‌شوند.

شهردار منطقه ٢٢ اضافه کرد: حدود ٥٤ کیلومتر معابر و شریان‌های بزرگراهی دارد و طی این روزهای برفی هیچ یک از این معابر دچار حادثه نشد.

حاجوی تاکید کرد: باتوجه به حجم وسیع محورهای بزرگراهی در این منطقه در حاشیه بزرگراه‌ها شامل آزادگان، شهید همدانی، شهید فهمیده، شهید حجازی و شهید خرازی کیسه‌های شن مخصوص فراهم شده است و بیشترین حجم فراهم شده این کیسه‌ها در رمپ و لوپ‌ها به دلیل شیب زیاد صورت گرفته است.

وی در پایان تصریح کرد: در این منطقه ۶ سایت برف‌روبی و ٢ سایت پشتیبانی وجود دارد و از لحاظ شارژ شن و نمک مشکلی وجود ندارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
کد خبر: 32415

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =