۱۰۰۰ تن شن و نمک در مخازن منطقه۳ ذخیره می‌شود

شهردار منطقه ۳ از استقرار ۸۵ دستگاه ادوات، تجهیزات و ماشین آلات برف‌روبی در نقاط حساس و حادثه‌خیز منطقه از ساعت ۱۲ امشب برای بارش برف صبح فردا خبر داد.

به گزارش شهر، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ تهران در درباره میزان آمادگی این منطقه برای بارش برف روز چهارشنبه گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور و هشدارهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ساعت ۱۲ امشب نیروهای خدماتی و فضای سبز به همراه ماشین آلات تخصصی برف‌روبی در نقاط حساس و حادثه خیز مستقر هستند.

وی افزود: مقرر شده است تا تمامی پرسنل خدمات شهری اعم از کارگران برف‌روب، رفت‌وروب و فضای سبز همزمان با بارش برف در تهران به صورت آماده باش کامل در آمدند.

شهردار منطقه ادامه داد: بر همین اساس ۸۵۰ نفر نیروی خدماتی به همراه ۸۵ دستگاه ماشین آلات تخصصی و نیمه تخصصی مانند کامیون‌های تیغه‌دار و ... در محدوده‌های تعیین شده مستقر هستند.

وی بیان کرد: ۶۰۰ تن شن و نمک در مخازن و نقاط تعیین شده دپو شده است و تا پایان شب نیز ۴۰۰ تن دیگر به مخازن افزوده می‌شود و در مجموع ۱۰۰۰ تن کیسه شن و نمک در ۸۰۰ نقطه شناسایی شده در معابر اصلی و فرعی به ویژه سربالایی‌ها جهت استفاده شهروندان دپو می‌شود.

منبع: آنا

انتهای پیام/

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
کد خبر: 32417

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =