معابر تهران به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود/ رفع گره‌های کور ترافیکی با حضور به موقع نیروهای خدمات شهری و پلیس راهور

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در برخی نقاط برف سنگین است، اما حضور به موقع نیروهای خدمات شهری و پلیس راهور اجازه گره کور ترافیکی را نمی‌دهد.

علی نصیری در گفت و گو با خبرنگار شهر اظهار کرد: طبق تجربه موفقی که از مدیریت بارش برف در روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه داشتیم و ستاد برف برای اولین بار در سازمان  پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تشکیل شد، هماهنگی خوبی بین دستگاه‌‍ ها با سرعت بالا شکل گرفت و با توجه به اعلام هشدار زرد سازمان هواشناسی برای امروز، نیروهای ما در خدمات شهری، مناطق ۲۲ گانه و پلیس راهور آمادگی لازم را داشتند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: وضعیت معابر شهری به صورت لحظه ای توسط دوربین های نظارت شهری پایش می شود تا اگر جایی نیاز به شن و نمک پاشی بود، انجام شود.

وی عنوان کرد: وضعیت مخازن شن و نمک محلی که برای مردم و معابر محلی قرار داده شده هم بررسی می شود تا اگر نیاز بود، شارژ شود و تا الان گره کور ترافیکی به دلیل برف نداریم.

نصیری خاطرنشان کرد: از مردم درخواست کردیم تا امروز کمتر با وسیله نقلیه شخصی تردد کرده و تا حد ممکن از تردد غیرضرور در خیابان‌ها پرهیز کنند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تأکید کرد: شهردار تهران لحظه به لحظه مشغول پایش شرایط است و در برخی اوقات نیز حضور میدانی دارد.

انتهای پیام/

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 32433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =