شب گذشته ۳۱۳ ماشین شن پاش فعال بودند / مشکلی در تردد نداریم

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از شب گذشته تاکنون چندین نوبت شن و نمک پاشی با بیش از ۳۱۳ماشین شن پاش در سطح شهر انجام شده است.

به گزارش شهر، علیرضا جعفری مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران درباره بارش برف از شب گذشته و اقدامات شهرداری تهران در این زمینه، گفت: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی از ساعت ده و نیم شب، شب گذشته در تهران آغاز شد. ابتدا این بارش‌ها به صورت برف در نوار شمالی و باران در مناطق جنوبی و از ساعت یازده شب به صورت سراسری برف کل سطح شهرتهران را فراگرفت و در مناطق شمالی شدت گرفت.

وی افزود: خوشبختانه همکاران ما در شهرداری آمادگی لازم را برای برف داشتند و به همین دلیل عملیات برف روبی، شن و نمک پاشی را به موقع انجام دادند. از شب گذشته تاکنون چندین نوبت شن و نمک پاشی با بیش از ۳۱۳ماشین شن پاش در سطح شهر انجام شده است.

جعفری با اشاره به اینکه هیچ معبری تا کنون دچار انسداد نشده است، گفت: حدود ساعت ٥ و نیم صبح بارش کاهش پیدا کرد و تردد شهروندان افزایش پیدا کرد که هیچکدام از شهروندان تا کنون دچار مشکلی نشده‌اند. همچنین پلیس راهور در سطح پایتخت پابه‌پای همکاران شهرداری مشغول خدمت رسانی به شهروندان تهرانی بوده و ما را در این امر یاری رساندند.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: تا این لحظه هیچگونه گزارشی مبنی بر ایجاد مشکل در معابر شهرتهران وجود نداشته و هیچ معبری مسدود نیست و مسئله‌ای در تردد شهری نداشته‌ایم.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 32464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =