کدام منطقه تهران بیشترین چالش با برف را دارد؟

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به بیشترین چالش برف‌روبی در منطقه یک تهران گفت: خوشبختانه انسداد در معابر اصلی و برف‌گیر رخ نداده است.

به گزارش شهر، علیرضا جاوید معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت: با توجه به بارش برف و باران اخیر امیدواریم که مشکلات کم آبی و آلودگی هوا مرتفع شود. تعداد دفعات، حجم بارش‌ و مدت زمان بارش‌ها نسبت به سال قبل افزایش داشته است. 

وی درباره آخرین اقدامات شهرداری در ازای بارش برف روز چهارشنبه افزود: اقدامات لازم با محوریت معاونت خدمات شهری و سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه این معاونت از جمله سازمان مدیریت پسماند، سازمان آتش‌نشانی، سازمان بوستان‌ها و فضای سبز در کنار اداره کل هماهنگی خدمات شهری و شهرداران مناطق ۲۲گانه به ویژه ۸ منطقه پر بارش شمالی پایتخت انجام شده است. طبیعی است که این مناطق درگیری بیشتر با برف داشته باشند.

جاوید با اشاره به تجربه در بارش‌های گذشته پایتخت عنوان کرد: تشدید بارش برف در برخی مناطق باعث ایجاد ترافیک شده بود. بعد از آن تجربه برنامه‌ریزی‌های جدید صورت گرفت تا مشکلات قبلی به وجود نیاید. در برف‌های بعدی که حجم و شدت بیشتری داشت شهروندان با مشکلات قبلی روبه رو نشدند. با زحمات معاونت خدمات شهری و همکاری ستاد پپیشگیری و مدیریت بحران هماهنگی خوبی حاصل شد و ستادهای برف‌روبی در مناطق توانستند زمینه سهولت تردد شهروندان را فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه انسداد در معابر اصلی و برف‌گیر رخ نداد. عملیات برف‌روبی در تمام معابر اصلی و فرعی صورت گرفته است. همچنین در حال رصد و پایش سطح شهر هستیم. معابر فرعی گاهی دچار چالش می‌شود که با همکاری شهروندان مرتفع خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: در هفته جاری با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح شهرداری و مناطق، برف‌روبی به خوبی صورت گرفت. منطقه یک بیشترین چالش با برف را دارد، ولی با همکاری شهرداری تهران درصدد رفع چالش‌های این منطقه هستیم.

منبع: فارس

پایان پیام/

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 32469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =