ساماندهی بیش از ۱۸۰ واحد صنفی و کیوسک مطبوعاتی در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح ساماندهی صنوف و کیوسک های مطبوعاتی همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور گفت: در راستای رسیدگی به شکایات مردمی و با هدف زیباسازی سیمای شهری و رفاه حال شهروندان، نسبت به ساماندهی بیش از ۱۸۰ واحد صنفی اقدام شد.

سالاری پور با اشاره به هم اندیشی و تعامل صورت گرفته با نیروی انتظامی، راهور و نهادهای مرتبط و متولی برای ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم افزود: رسیدگی به وضعیت کسبه، تخلف واحد های صنفی، وانت بارها، ایمنی اماکن تجاری، کیوسک های مطبوعاتی در ارائه خدمت به شهروندان است.

سالاری پور افزود: ضمن بازدید واحدهای صنفی، اقدام به صدور اخطاریه و ابلاغ آن به واحد های صنفی طبق قانون انجام می شود.

وی ادامه داد: در این طرح همچنین مقرر شد موانع فیزیکی در معابر عمومی را که موجب تداخل در عبور و مرور و نارضایتی شهروندان می شود به داخل واحد های صنفی منتقل گردد.

سالاری پور با اشاره به اجرای بیش از ۱۶۰ مورد رسیدگی به اصناف و مشاغل مزاحم با طرح در کمیسون وابلاغ رای، اخطار و پلمپ موارد متخلف، همچنین ازنظارت و ساماندهی دست فروشان، گاری و وانت ها خبرداد .

نظارت بر جمع آوری دخانیات، شستشو و رنگ آمیزی کیوسک های مطبوعاتی نیز از جمله اقدامات مستمری است که به گفته شهردار منطقه در راستای طرح بهاران خدمت و به منظور کاهش آلودگی های زیست محیطی و افزایش رضایت و دلپذیرتر شدن زندگی شهرنشینی در منطقه اجرایی شده و استمرار دارد.

سالاری پور در پایان با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال یاداور شد: پایش مستمر وضعیت واحدهای کسبی، رفع سد معبر وانت ها بمنظور رفع مزاحمت تردد برای ساکنین و عابرین پیاده، در راستای بهبود ساماندهی وضعیت مشاغل و نیز سلامت بصری شهری ساکنین، بطور مستمر به همت مدیران و نیروهای ستادی، اجرایی و کارگران خدوم نواحی ششگانه، و بر اساس ضوابط و قوانین در سطح منطقه۱۴ عملیاتی می شود.

انتهای پیام 

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 32577

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =