برگزاری سی و نهمین نشست تخصصی معاونین شهرسازی و معماری کلانشهرها

سی و نهمین نشست تخصصی معاونین شهرسازی و معماری کلانشهرهای ایران با محوریت "بررسی راهکارهای رفع موانع معماری و شهرسازی" برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، در سی و نهمین نشست تخصصی معاونین شهرسازی و معماری کلانشهرهای ایران که روز چهارشنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۱  با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران، اعضای کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، معاونین شهرسازی و معماری کلانشهرها و دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و مدیران و مسئولان سازمان‌ها و نهادهای مربوطه برگزار خواهد شد، راهکارهای رفع موانع معماری و شهرسازی و اقدامات قرارگاه جهادی مسکن در شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین در این نشست، ضمن تشریح تجارب مدیریت شهری تهران در حوزه شهرسازی و معماری از سوی مدیران ارشد شهرداری تهران، چالش های بازنگری طرح‌های جامع و تفصیلی، چالش‌های سیاست‌گذاری در حوزه شهرسازی و معماری و همچنین پیشنهادات برنامه هفتم توسعه کشور و قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در حوزه شهرسازی و معماری مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

 براساس این گزارش، برگزاری پنل تخصصی با موضوع "بررسی راهکارهای مقاوم سازی ساختمان ها در برابر زلزله" از دیگر بخش‌های سی و نهمین نشست تخصصی معاونین شهرسازی و معماری کلانشهر های ایران خواهد بود.

گفتنی است؛ سی و نهمین نشست تخصصی معاونین شهرسازی و معماری کلانشهر های ایران به میزبانی شرکت نوسازی عباس آباد برگزار می شود.

انتهای پیام/

۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
کد خبر: 32649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =