نخستین جام جایزه بزرگ بازی‌های الکترونیکی تهران به ایستگاه آخر رسید

در پی اتمام رقابت ۶ هزار شهروند تهرانی، آیین اختتامیه نخستین جام جایزه بزرگ بازی‌های الکترونیکی شهرتهران با حضور مدیران ارشد کشوری و شهری برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، جشنواره جایزه بزرگ بازی‌های الکترونیک شهر تهران با حضور ۶ هزار شهروند پایتخت نشین، در ۴ رشته مختلف برگزار و با شناسایی قهرمانان هر رشته ( در دو بخش بانوان و آقایان)، آیین اختتامیه این  رویداد بزرگ، روز جمعه؛ ۵ اسفند ماه جاری از ساعت ۱۷ در مرکز همایش‌های برج میلاد به انجام می‌رسد.

در این جشنواره، بانوان در دو رشته کلش رویال(موبایلی)(Clash Royal) و تِرَک مانیا Track Mania)) و آقایان نیز در رشته‌های فیفا ۲۳، E فوتبال ۲۳ و کلش رویال(موبایلی)(Clash Royal) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بر اساس رایزنی‌های به عمل آمده، ۴ نفر برتر این جام به منظور حضور در تیم‌های ملی به کمیته ملی المپیک معرفی می‌شوند. همچنین  ضمن اهدای جوایز بسیار نفیس به نفرات برتر، با قرعه‌‍‌کشی میان تمام شرکت کنندگان، به ۳۲ نفر نیز جوایز ارزنده‌ای اعطا می‌شود.

این جام به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های جشنواره آرمان، از ۲۳ تا سی‌اُم  بهمن ماه برگزار شد .

جشنواره آرمان یکی از طرح‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران است که طی آن، به منظور ایجاد فضایی شاد و بانشاط برای مردم پایتخت، ۵۲ رویداد مختلف  فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی تعریف شده است.

انتهای پیام/

۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 32656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =