اجرای بیش از۶۰ پروژه شهری در منطقه۱۴برای خدمت‌گزاری به مردم

شهردار منطقه۱۴ در هم اندیشی شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران، بر تلاش و همدلی برای ارائه خدمت بهینه به شهروندان و رفع نیازهای محلات تاکید کرد و از اجرای ۶۰ پروژه شهری در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در نشست هم اندیشی شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران که با حضور مدیر شبکه ناظرین، شهردار منطقه۱۴ و مدیران شهری و اجرایی برگزار شد، موضوعات مختلف شهری، نقاط قوت، چالش‌ها و راهکارهای عملیاتی در راستای ارائه خدمت بهینه به شهروندان منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

امان‌لو رئیس شبکه ناظرین مردمی سازمان بازرسی شهرداری تهران با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های مدیریت شهری منطقه۱۴ به منظور پیگیری و رسیدگی به موضوعات شهری و مطالبات مردمی ،همکاری گروهی با نگاه مردمی را در بهبود عملکرد وارائه خدمات کیفی تر موثر برشمرد.

وی با اشاره به فعالیت شبکه ناظرین در راستای مشارکت شهروندان در بیان دغدغه‌ها و مسائل شهری،از لزوم شناسایی آسیب ها ، تهیه و تکمیل بانک اطلاعاتی ظرفیت های انسانی و فرهنگی و نظارت های میدانی و عملکردی برای رفع مشکلات و بهبود کیفیت زندگی مردم تاکید کرد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴ نیز با اشاره به لزوم نگاه پاسخگویی به مردم همچنین ضرورت مشارکت های اجتماعی برای مرتفع شدن مشکلات و بستر های مناسب فرهنگی گفت : خوشبختانه با همیاری مردم دارالمومنین تهران، همه برنامه ها و فعالیت ها، دلی و با مشارکت خود مردم پیش می رود.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۶۰پروژه شهری از سال گذشته تا امروز در منطقه و کسب رتبه‌های برتر مدیریت شهری در زمینه پاسخگویی و پیگیری مشکلات شهروندان، تشریح کرد: با بهره‌مندی از ظرفیت‌های انسانی، فرهنگی، مذهبی و همیاری و نگاه دغدغه‌مند و مردمی شبکه ناظرین شهرداری، بیش از بیش برای توسعه منطقه و ایجاد شهری رضایت محور برای همه اقشار قدم‌های مصمم‌تری برمی‌داریم.

انتهای پیام/

۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 32679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =