بازگشت ۴۰ مجموعه ورزشی تعطیل به چرخه فعالیت در دوره اخیر مدیریت شهری

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از بازگشت ۴۰ مجموعه ورزشی تعطیل به چرخه فعالیت در دوره اخیر مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد امین توکلی زاده در آیین بهره برداری و عملیات احداث ۷ پروژه فرهنگی ورزشی که عصر امروز - سه‌شنبه، دوم اسفندماه ۱۴۰۱- در سی و سومین رویداد امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره تلاش کردیم زیرساخت ها و مجموعه هایی که تعطیل و مغفول مانده بود را به چرخه استفاده شهروندان برگردانیم و با همت سازمان ورزش، ۴۰ مجموعه به چرخه برگشتند و در حوزه زیر ساختی برای سال آتی نیز ظرفیت های جدیدی اضافه خواهد شد. 

وی افزود: مجموعه های رویدادی مانند لیگ اصناف و حرف و مشاغل در مدت اخیر برگزار شد و بالاترین نقطه این مسابقات، رویداد قهرمان شهر است که در آستانه برگزاری مراسم اختتامیه قرار دارد؛ اخیرا نیز جشنواره آرمان با موضوع ورزش‌های الکترونیک برای نخستین بار برگزار شده است. علاوه بر این تلاش کردیم در کنار فدراسیون ها باشیم تا بتوانم خدمات خود را توسعه دهیم. 

توکلی زاده ادامه داد: با همه این تلاش ها با استاندارد مد نظر فاصله داریم و امیدواریم به روزی برسیم که از نظر ورزشی و امکانات این حوزه، استانداردهای جهانی را در شهر تهران شاهد باشیم. 

انتهای پیام/

۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 32695

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =