زندگی مرحوم «محمد مهرآیین» گوشه‌ای از زحمات مبارزان راه پیروزی انقلاب است

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در سی و سومین رویداد امید و افتخار گفت: زندگی محمد مهرآیین که مجموعه ورزشی که در آن حضور داریم به نام ایشان نامگذاری شده،  گوشه ای از زحمات شهیدان و افرادی است که برای پیروزی انقلاب مبارزه کردند و شکنجه هایی که در دوران ستمشاهی دیدند، ذره ای از عزم آنها برای مبارزه و تلاش جهت پیروزی انقلاب کم نکرد.

به گزارش خبرنگار شهر، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در آیین بهره برداری و عملیات احداث ۷ پروژه فرهنگی و ورزشی که عصر امروز - دوم اسفندماه ۱۴۰۱- در سی و سومین رویداد امید و افتخار برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات مجموعه شهرداری تهران با اشاره به مبحث جهاد تبیین، اظهار کرد: زندگی محمد مهرآیین که مجموعه ورزشی که در آن حضور داریم به نام ایشان نامگذاری شده،  گوشه ای از زحمات شهیدان و افرادی است که برای پیروزی انقلاب مبارزه کردند و شکنجه هایی که در دوران ستمشاهی دیدند، ذره ای از عزم آنها برای مبارزه و تلاش جهت پیروزی انقلاب کم نکرد. این مبارزه بعد از پیروزی انقلاب ادامه پیدا کرد و تا آخرین لحظه عمر پایبندی به انقلاب و دفاع از آرمان‌ها توسط محمد مهر آیین ادامه داشت. 

وی افزود: وظیفه داریم این موارد را بررسی کنیم تا بدانیم انقلاب چگونه به دست ما رسید و ما نیز گوشه ای از این خدمات را انجام دهیم. در تمام طول زندگی مهرآیین، وفاداری به نظام و رهبری و مبارزه با منافقین ادامه داشت و نامگذاری این مجوعه برای زنده نگهداشتن یاد چنین عزیزانی است. 

انتهای پیام

۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 32699

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =