همکاران سازمان ورزش، برندگان طرح "من شهردارم"

۳ تن از مدیران مجموعه‌های ورزشی سازمان ورزش شهرداری، برنده طرح" من شهردارم" شدند.

گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، "شهاب باباگلی" مدیر مجموعه ورزشی آرش میراسماعیلی، "مریم پهلوان نژاد"مدیر مجموعه ورزشی مروارید و "حسین زاهری" مدیر مجموعه ورزشی جانبازان ؛ همگی از همکاران این سازمان، برنده طرح "من شهردارم" شدند.

طرح نظرسنجی "من شهردارم" در راستای مردمی سازی اداره شهر و به منظور عملیاتی کردن بودجه ریزی مشارکتی از ۳  الی ۲۲دی ماه سال جاری اجرا شد. در این طرح پروژه های قابل اجرا در سطح محلات، نواحی و مناطق در سامانه من شهردارم بارگزاری و در معرض ثبت نظر مردمی قرار گرفت تا شهروندان بتوانند در انتخاب، اولویت بندی و حتی پیشنهاد پروژه های جدید شهری نقش داشته باشند.

 در روند اجرای این طرح، یکصد پرسشگر با هماهنگی سازمان ورزش به مجموعه‌های ورزشی مناطق ۲۲ گانه اعزام شدند تا از فعالان ورزشی حاضر در این مجموعه‌ها، در خصوص نیازهای محلات و مناطق سکونتشان، اطلاعات لازم و کافی اخذ شود.

توسعه فضاهای ورزشی یکی از سوالاتی بود که در پروژه‌های شهری تعریف شده و در معرض نظر مردم قرار گرفت.

آیین تجلیل از برترین‌ها و عوامل اجرایی طرح من شهردارم باحضور شهردارتهران، اعضای شورای اسلامی شهرتهران، مدیران شهری و عوامل اجرایی این طرح، امروز؛ سوم اسفندماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار و از ۶ نفر به عنوان نفرات برتر معرفی و تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 32717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =