ایجاد ۹ یاورشهر در پایتخت طی ۸ ماه نشان از توجه مدیریت شهری به روح شهر است

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در بحث آسیب دیدگان اجتماعی در کمتر از ۷ تا ۸ ماه ۵ هزار ظرفیت به گرمخانه ها و ۹ یاور شهر را تقدیم شهر تهران کردیم.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ که صبح امروز - چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۰۱- در سی و چهارمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد جدی شهرداری تهران در این دوره مبتنی بر توجه به روح شهر در کنار کالبد آن است. شهر تهران در مدیریت جدید ضمن توجه به کالبد و جسم شهر به حال شهروندان نیز توجه دارد و در کنار بحث های عمرانی، پروژه های اجتماعی نیز پیش می رود.

وی افزود: بر همین اساس در بحث آسیب دیدگان اجتماعی در کمتر از ۷ تا ۸ ماه ۵ هزار ظرفیت به ظرفیت گرمخانه ها و ۹ یاور شهر را تقدیم شهر تهران کردیم.

احمدی صدر ادامه داد: اینکه مراسم افتتاحیه ۶ پروژه را در محل یک پروژه اجتماعی برگزار می کنیم، جای تبریک دارد و پیام آن این است که مدیریت شهر به دهک های کم برخوردار جامعه و روح شهر توجه بیشتری دارد.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اضافه کرد: امیدواریم به سمتی برویم که حال شهر تهران بهتر از این باشد چرا که دستور کار شهردار تهران نوکری مردم در همه ابعاد است و امیدواریم خداوند عنایت کند تا در این مسیر خدمت خالصانه را به مردم ارائه کنیم.

انتهای پیام/

۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 32726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =