طرح جمع آوری کودکان ٣٢ بار شکست خورده است

مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: طرح جمع آوری کودکان کار ابتر و بدون نتیجه است.

به گزارش شهر، احمد احمدی صدر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر به کودکان کار و قشر آسیب دیده توجه می کردیم امروز شاهد این نبودیم که برای معتادان فضایی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: توجه و تاکید انقلاب و مقام معظم رهبری بر قشرکم برخوردار است، امسال در نظر داریم که بخشی از پارک ارم به صورت رایگان در اختیار کودکان قرار بگیرد زیرا این‌ها کودکان ایران هستند نه کودکان کار.

مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران یادآور شد: در پروژه استعدادیابی، باید به تفریحات کودکان کار برسیم برای مثال استخر رایگان و... در اختیار قشر کم برخوردار جامعه باشد، کودکان ظرفیت بسیار عالی برای کشور هستند و لازم است به آنها توجه کرد.

احمدی صدر گفت: متولی بحث کودکان کار، سازمان بهزیستی است، کارگروه تخصصی تشکیل دادیم و کمک گرفتیم و به این نتیجه رسیدیم که طرح جمع آوری کودکان کار ابتر و بدون نتیجه است.

وی تاکید کرد: مدل حرفه آموزی و استعداد یابی را طراحی کردیم، اما یک مشکل داریم، متولی اجرای آن کیست؟ اگر سازمان‌ها نمی خواهند اجرا کنند این کار به شهرداری واگذار شود.

احمدی صدر بیان کرد: آمادگی داریم که اختیار این مورد را به ما بدهند و ساختار و اعتبار هم در نظر گرفته شود؛ اعتقاد داریم که طرح جمع آوری کودکان کار در تهران ٣٢ بار شکست خورده است و اصلا نباید به آنها کودک کار گفت، استعداد درخشان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
کد خبر: 32751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =