اجرای فراموز سیار در منطقه۱۱

اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ ، اقدام به استقرار فرآموز سیار با هدف آموزش مهارت‌های رفتاری به کودکان مدارس ابتدایی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ سید محمد موسوی شهردار این منطقه ضمن اعلام استقرار فراموز سیار ویژه کودکان مدارس ابتدایی گفت:فرآموز سیار در قالب گروه آموزشی متخصص و متناسب با موضوعات اجتماعی و فرهنگی و سلامت محور درسطح مدارس ابتدایی منطقه۱۱مستقر و با اجرای ویژه برنامه های متنوعی چون نمایش و مسابقه، به ارائه خدمات آموزشی به کودکان می پردازد.

وی افزود: آموزش مهارت‌های رفتاری ویژه کودکان باعث توانمند سازی  آنان در مواجه با آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء فرهنگ خودمراقبتی گروه مخاطب نسبت به رفتارهای پرخطر، از موضوعاتی است که فراموز سیار برای اولین بار در شهر تهران ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۰ سال انجام می دهد.

شهردار منطقه۱۱ تصریح کرد: مهارت کنترل احساسات و نحوه بیان صحیح احساسات همچون خشم، شادی، عصبانیت از جمله مهارت های بود که طی این برنامه به دانش آموزان مدارس ابتدایی پروین اعتصامی و مدرسه آسایش ، بهشت، توحید، علی بن موسی رضا(ع)؛ جلوه معراج، صدر، فاطمه زهرا (س)، در قالب نمایش عروسکی اجرا شد.

انتهای پیام/

۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
کد خبر: 32799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =