بازار شب عید در منطقه ۸ رونق گرفت  

فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ از برپایی ۲۵۰ غرفه در دو قطعه زمین در نواحی دو و سه منطقه به مجموع مساحت ۲۰۰۰ متر مربع با هدف ساماندهی دستفروشان در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ در آستانه فرارسیدن سال جدید فاطمه تنهایی شهردار منطقه از اختصاص فضایی به ۲۰۰۰ متر مربع در دو نقطه از منطقه خبر داد و گفت: در راستای ساماندهی دستفروشان با توجه به اینکه در ایام پایانی سال شاهد افزایش تردد به منظور خرید و افزایش تعداد دستفروشان و بساط گستران هستیم، در این راستا دو نقطه از سطح منطقه ۸ برای برپایی غرف عرضه کالا و محصولات خرد انتخاب شدند.

شهردار منطقه۸ از آغاز کار این غرف از ۱۵ اسفند ماه خبر داد و افزود: پیش از این نیز در طی سال هدایت و ساماندهی دست فروشان و تمرکز آن‌ها به محل پنجشنبه بازار مجاز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در محله کرمان انجام گرفته بود و شهروندان منطقه و محله کرمان می‌توانستند هر پنجشنبه در ۲۰۰ غرفه برپا شده، نیازهای خود را مرتفع کنند.

وی با اشاره به برنامه ساماندهی منطقه در ایام پایانی سال ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده بازارچه ایام عید منطقه ۸ در دو نقطه از سطح منطقه، در خیابان کرمان و خیابان شهید دکتر آیت برپا می شود.

تنهایی تصریح کرد: پیش از این، روزبازار خیابان کرمان فقط در روزهای پنج شنبه فعال بود که از تاریخ اعلامی این  بازار به صورت روزانه فعالیت خود را برای مدت ۱۵ روز از تاریخ ۱۵ اسفند لغایت ۲۹ اسفند آغاز می کند.

او ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه بر فروشندگان خرد و دستفروشان، زنان سرپرست خانوار و بساط گستران می‌توانند با مراجعه اداره امور بانوان و یا اداره ساماندهی شهرداری منطقه و ارائه مستندات، از این خدمات در منطقه ۸ تهران بهره‌مند شوند.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ به بازارچه ایام عید خیابان آیت اشاره کرد و گفت: فضای اختصاص یافته در این خیابان برای ساماندهی دستفروشان حدود ۵۰۰ مترمربع است که در مجموع در این دو نقطه از منطقه با برپایی ۲۵۰ غرفه دستفروشان و بساط گستران تا ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ ساماندهی می شوند.

انتهای پیام/

۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
کد خبر: 32834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =