حرکت کاروان‌های شادی اعیاد فرخنده شعبانیه

کاروان‌های خودرویی به مناسبت اعیاد شعبانیه در راستای ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان همراه با پخش مولودی و تواشیح در محلات و معابر پرتردد منطقه ۱۹ به حرکت در می آیند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی ضمن گرامیداشت و تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه افزود: جشن‌های مناسبتی در مساجد، هیئات مذهبی با حضور مردم متدین و دوستدار اهل بیت (س) برگزار می‌شود و کاروان‌های شادی نیز در قالب حرکت خودروهای مزین شده به گل و پرچم یا مهدی (عج) در معابر پرتردد حرکت می کنند.

همچنین برنامه‌های مولودی خوانی، مدیحه سرایی، اجرای تئاتر، موسیقی، مسابقات فرهنگی و هنری در مساجد و سرای محلات نواحی پنجگانه برگزار می شود.

به گفته وی؛ آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ مهدویت و مفهوم انتظار، افزایش شور و نشاط اجتماعی با بهره گیری از فضای معنوی اعیاد از هدف از برگزاری ویژه برنامه‌های اعیاد خجسته شعبانیه است.

فرهادی ادامه داد: به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز طی مراسمی همراه با جشن از جوانان منتخب و فعال محلات در حوزه فرهنگی، اجتماعی، علمی و... تقدیر خواهد شد. فرهادی با اشاره به برپائی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی در محلات منطقه گفت: نقاشی چهره‌های کودکان، مسابقه نقاشی، کتاب خوانی، قرآن بخوانید، تکریم از قاری های قرآن از برنامه های تدارک دیده شده در این غرفه ها است.

براساس این گزارش توزیع ارزاق در بین خانواده‌های نیازمند، دیدار با خانواده معظم شهدا، تکریم جانبازان، برپایی جشنواره غذایی، اردوی فرهنگی تفریحی و نشست تخصصی بانوان با موضوع مهدویت از برنامه های پیش بینی شده به مناسبت اعیاد شعبانیه است.

انتهای پیام/

۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
کد خبر: 32841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =