در آئین تنفیذ احکام شهرداران مدارس منطقه ۲۰ احکام ۲۴ شهردار مدرسه اعطاء شد

احکام ۲۴ شهردار مدرسه و ۱۴۴ معاون شهردار در آئین تنفیذ احکام شهرداران مدارس منطقه ۲۰ صبح امروز ۶ اسفند ماه در فرهنگسرای ولاء اهدا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری  منطقه ۲۰؛ در این مراسم امیری مدیرکل آموزش‌های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه برگزاری انتخابات در دوران نوجوانی و حضور دانش آموزان نشان دهنده دموکراسی در جامعه است، گفت: امسال در مجموع ۱۵۵هزار نفر در انتخابات شهردار مدرسه در مناطق ۲۲گانه شهرتهران شرکت کردند که از این تعداد ۳ هزار نفر به عنوان منتخب شهردار مدرسه و معاون با ما همکاری می کنند.

امیری افزود: اکنون نوبت دانش آموزان است که مشق مشارکت و همدلی که شعار امسال طرح شهردار مدرسه است را محقق نموده و برای توسعه و آبادانی مدرسه خود و شعاع ۵۰۰متری مدارس گام بردارند.

وی با بیان اینکه مشارکت و مسئولیت پذیری و کارگروهی در مدارس مقدمه حضور دانش آموزان در اجتماع است ادامه داد: با همکاری و تعامل تمامی دستگاه های ذیربط می بایست برای تحقق شعار «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام»، اتفاقات خوب را رقم بزنیم.

مهدی مالمیر معاون اجتماعی فرهنگی منطقه ۲۰ اظهار داشت: تبدیل دانش آموزان به نیروهایی کارآمد برای مشارکت در برنامه های شهری و اجتماعی از اهداف طرح شهردار مدرسه است و مدیریت در این طرح به مانند تمرین مدیریت شهر توسط آینده سازان این مرز و بوم است.

وی ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه های مرتبط با مسائل ایمنی، ترافیک و حمل و نقل عمومی، زیست محیطی، امور اجتماعی و فرهنگی، ورزشی و تربیت بدنی و همچنین تقویت حس مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی نوجوانان در خصوص موضوعات مرتبط با مدیریت شهری را از جمله اهدف انتخابات شهردار مدرسه عنوان کرد.

مالمیر بیان کرد: بیست و دومین دوره انتخابات  طرح شهردار مدرسه منطقه۲۰ اوایل دی ماه با حضور ۱۴ مدرسه دخترانه و ۱۰ مدرسه پسرانه در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و یک مدرسه ابتدایی با حضور بیش از ۷ هزار نفر از دانش آموزان بصورت حضوری و مجازی برگزار و شهرداران و معاونین ۶گانه این مدارس انتخاب شد.

ایمانی معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش ناحیه۲ ری، با تاکید بر مشارکت و حضور در مسئولیت های اجتماعی از سوی دانش آموزان گفت: جامعه برای حضور نوجوانان آماده و محیاست تا از توانایی و قابلیت های آنان برای پیشرفت جامعه استفاده شود.

در این مراسم که مدیرکل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران، معاون اجتماعی فرهنگی منطقه ۲۰، معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پروزش ناحیه ۲ری، شهردار ناحیه ۷، مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه۲۰، معاونین امور پرورشی و تربیتی ادارات آموزش و پرورش نواحی ۱ و۲ ری و روسای اجتماعی نواحی ۷گانه حضور داشتند، احکام شهرداران مدارس این منطقه اعطاء شد.

قرائت مرامنامه شهردار مدرسه توسط شهردار مدرسه منتخب دوره قبل و همخوانی شهرداران مدارس این دوره از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
کد خبر: 32866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =