بزرگترین معضل ترافیکی شرق و شمال شرق شهر تهران در منطقه ۷ رفع خواهد شد

شهردار منطقه ۷ از بهسازی میدان سبلان واقع در این منطقه با هدف جلوگیری از تداخل وسایل نقلیه، راهبندان های طولانی و ترافیک سنگین در این محور خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان با بیان این مطلب افزود: با توجه به وضعیت موجود در میدان سبلان و میزان تردد وسایل نقلیه در محور بزرگراه شهید صیاد شیرازی مسیر جنوب به شمال و بالعکس و ورود به رمپ میدان، مسیر شرق به غرب و بالعکس در مسیر خیابان شهید قدوسی و خیابان جانبازان ما شاهد تداخل حرکتی، راهبندان های طولانی و ترافیک سنگین در این محور هستیم.

وی عنوان کرد: با توجه به مطالعات مشاوران و طرح تصویب شده از طریق کمیسیون معابر شهر تهران، مقرر شد وسایل نقلیه ای که از محور شمال به جنوب صیاد از طریق رمپ وارد میدان می شوند و یا در مسیر غرب در خیابان قدوسی در حرکت هستند، برای ورود به محوری صیاد دیگر وارد میدان سبلان نشده و به جای آن از مقابل خیابان شهید قدوسی با چپگردی که  ایجاد خواهد شد وارد لوپ جدید شده و دیگر تلافی حرکتی را شاهد نخواهیم بود.

آبادیان تاکید کرد: همچنین وسایل نقلیه ای که در مسیر صیاد جنوب به شمال در حرکت هستند چنانچه بخواهند وارد خیابان قدوسی شوند از طریق دو رمپ که در خیابان سبلان و یا بزرگراه صیاد ایجاد شده می تولنند تغییر مسیر بدهند.

وی یادآور شد: در حاضر ۶ مسیر انتخابی در این محور وجود دارد که با اجرای این پروژه تعداد مسیرهای انتخابی به ۱۰ عدد افزایش خواهد یافت و همچنین گره ترافیکی، کندی حرکت و ترافیک های سنگین این معبر نیز مرتفع خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ در پایان افزود: بعد از بررسی چندین طرح پیشنهادی طرح مذکور که یکی از کارآمدترین، کم هزینه‌ترین طرح های موجود بود با بیشترین استقبال از سوی ذی‌نفعان و بهره وران مدیریتی و پلیس راهور انتخاب شد و امیدواریم پس از آغاز در آینده ای نه چندان دور ظرف مدت ۱۱ ماه به اتمام رسیده و شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 32877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =