برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران

نخستین نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران از ۴ تا ۷ اسفند در نمایشگاه شهر آفتاب با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و توسعه صادرات در تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه شهرآفتاب،«سعید رسا معرفی» مدیر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران گفت: این نمایشگاه فردا پنجشنبه با حضور مهدی برومندی معاون امور باغبانی وزارتخانه و تولیدکنندگان، صادرکنندگان و تشکل‌ها و انجمن‌ها در حوزه میوه، سبزی و صیفی و فعالان در بخش فرآوری و صنایع تبدیلی در قالب حدود ۷۰ غرفه آغاز به کار می‌کند.

وی توانمندی‌های صنعت میوه، سبزی و صیفی، ایجاد یک برند نمایشگاهی در راستای فراهم آوردن فرصت‌های تجارت خارجی، توسعه صادرات، مدیریت و کاهش ضایعات و معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های نوین را از اهداف اصلی این نمایشگاه برشمرد.

مدیر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران اظهار داشت: در این نمایشگاه بازدیدکنندگان تخصصی از کشورهای هند، روسیه، بلاروس، عراق و ترکیه حضور خواهند داشت.

رسا تصریح کرد: نخستین نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران با موضوعات تولید، خدمات پس از تولید همچون طراحی بسته‌بندی و سرتینگ محصولات تازه، ساخت سردخانه‌ها، حمل و نقل و لجستیک در صنعت میوه، گواهی‌ها و استانداردهای لازم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که در کنار این نمایشگاه، شش کنفرانس بین‌المللی تخصصی نیز به صورت حضوری و آنلاین برپا خواهد شد، گفت: این کنفرانس‌ها در زمینه‌هایی همچون حمل و نقل تخصصی میوه و سبزیجات، فناوری‌های پس از برداشت مانند بسته‌بندی، انبارداری و ماندگاری در بازار صادرات میوه است.

مدیر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران افزود: در حاشیه این نمایشگاه، پاویون بین‌المللی خواهیم داشت که این فرصت را برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی فراهم می‌کند تا با نمایندگان خریدار میوه ارتباط مستقیم داشته باشند.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه صنعت میوه را از ویژگی‌های نمایشگاه مذکور عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت نمایشگاه IRAN FRUT SHOW و یا با ارسال پیامک به شماره ۰۹۰۳۹۶۱۵۰۰۰ به لینک برنامه‌های زنده این نمایشگاه دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 32911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =