ساماندهی ۵ مقبره الشهدا در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از نورپردازی و ساماندهی مقبره الشهدای دارالمومنین تهران به منظور زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای میهن اسلامی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با بیان اینکه وجود یادبود مقبره شهدا در گوشه و کنار دارالمومنین تهران میعادگاه عاشقان و نیز مکانی برای برگزاری مراسم های فرهنگی محسوب می شود، گفت: با هدف ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده های این سرافرازان، مدیریت شهری منطقه در رسالت معنوی خود نسبت به ساماندهی و بهبود زیبایی بصری 5مقبره شهدای دارالمومنین تهران اقدام لازم را انجام داده است.
سالاری پور افزود: بر این اساس و همزمان با اجرای طرح بهاران خدمت و استقبال از نوروز ۱۴۰۲ تاکنون عملیات عملیات رنگ آمیزی و ساماندهی مقبره الشهداء محلات منتخب از جمله در مقبره الشهدای قصرفیروزه اجرا شد.

به گفته وی؛ در مقبره الشهدای منطقه چون مقبره الشهداء دانشگاه امام هادی (ع) مقبره الشهداء بوستان نارنج، مقبره الشهداء بوستان زیتون مقبره الشهداء مسجد علی ابن حسین (ع)، مقبره الشهداء دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب بیش از ۵ هزار متر طول نورپردازی و نصب ۲ ابر پرچم، پرچم و کتیبه های مناسبتی انجام شد.
سالاری پور در ادامه با اشاره به  بهسازی محیط پیرامونی برخی از مقبره الشهدای منطقه در سال جاری گفت: با نگاه زیارتی به یادمان‌های شهدای گمنام ، حفظ و نگهداری یادمان‌های عمومی شهدای گمنام  انجام شد.

شهردار منطقه در پایان با بیان اینکه دارالمومنین تهران خاستگاه ۲۷۰۰ شهید دفاع مقدس، ۱۷شهید مدافع حرم و بیش از ۳۵۰۰ ایثارگر است، خاطرنشان کرد: برای اجرای کیفی تر برنامه های فرهنگی و مذهبی در ایام و اعیاد پیش رو بویژه ایام نوروز، ساماندهی و زیبایی سیمای بصری این میعادگاه عاشقان در دارالمومنین تهران انجام شد.

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 32972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =