۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 33012

اخ الصنایع:

شرط موفقیت اقدامات داشتن پیوست رسانه‌ای است

صائبی: مرکز ارتباطات در کنار روابط عمومی‌هاست
شرط موفقیت اقدامات داشتن پیوست رسانه‌ای است

جلسه نظارت ستادی اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ با حضور شهردار منطقه، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و هیات همراه و پرسنل روابط عمومی منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» شهردار منطقه در این جلسه، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: یکی از حوزه‌هایی که در مدیریت شهری در تمامی ساعات شبانه‌روز و ایام هفته درگیر مسائل و موضوعات بوده و تقریبا تعطیلی ندارد، مجموعه‌های روابط عمومی هستند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها نقش مهمی در همراه‌سازی شهروندان دارند، اظهار داشت: هر اقدامی که موفق بوده و موجب همراهی و رضایت شهروندان شده است، به خاطر آن بود که آن اقدام همراه با پیوست رسانه‌ای بوده و پیش از کاری، روابط عمومی توانسته‌اند ضمن اخذ نظرات مردم، شهروندان را هم‌راستا با اقدامات شهرداری برای بهتر شدن حال شهر کنند.

شهردار دیار مهر و ایمان با اشاره به اقدام اخیر شهرداری منطقه ۱۰ در تعریض گذر بلوار امام خمینی (ره) تصریح کرد: موضوع تعریض بلوار امام خمینی (ره) به یک معضل اساسی تبدیل شده بود که متاسفانه در ۱۱ سال اخیر اقدامی برای رفع آن انجام نشده بود اما با نقش‌آفرینی روابط عمومی، خوشبختانه شهروندان با این اقدام مدیریت شهری همراه شده و از آن حمایت کردند.

در این جلسه، «محمد صائبی» نیز مهم‌ترین رسالت روابط عمومی‌های مناطق را گزارش دقیق و به‌موقع اقدامات مدیریت شهری در هر منطقه دانست و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود اقدامات مدیریت شهری به‌ بهترین نحو و در اسرع وقت به اطلاع شهروندان برسد چراکه ما موظفیم مرتب به مردم گزارش دهیم که برای شهر چه کارهایی در حال انجام است.

وی افزود: در حوزه روابط عمومی افرادی حضور دارند که باید به اندازه تمامی معاونت‌ها و بخش‌های شهرداری فعالیت کنند ولی ممکن است فعالیت‌ آنها به نحو شایسته دیده نشود.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با اشاره به اهمیت جریان‌سازی خبری برای اقدامات مؤثر مدیریت شهری در مناطق ابراز داشت: پوشش خبری مناسبی که شهرداری منطقه ۱۰ در اقدام اخیر این منطقه در تعریض بلوار امام خمینی (ره) انجام داد، موجب شد تا این گره ترافیکی که معضلات اجتماعی را نیز می‌توانست به همراه داشته باشد، حل شود و رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

صائبی با تاکید بر حمایت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از روابط عمومی‌های مناطق ۲۲گانه بیان کرد: مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در همه حوزه‌ها در کنار روابط عمومی‌هاست و با تعامل و هماهنگی با مناطق در انجام رسالت‌های روابط عمومی‌ها برای سازمان تلاش می‌کند به آنها یاری رساند.

تأکید بر رسیدگی مسئولانه به ملاقات‌های مردمی و نام‌گذاری معابر، رصد دقیق و مستمر گزارش‌ها و آمار مناطق، برنامه‌ریزی برای آموزش‌های تخصصی، تسهیل‌گری اداره اجتماعی معاونت روابط عمومی در برگزاری همایش‌ها و کارهای ویژه و خلاقانه روابط عمومی‌ها و... از دیگر موضوعاتی بود که معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به آنها پرداخت.در ادامه این نشست، کارشناسان اداره روابط عمومی منطقه ضمن معرفی خود، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه خود پرداخته و در مورد آنها با تیم روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران تبادل نظر صورت گرفت.

شرط موفقیت اقدامات داشتن پیوست رسانه‌ای است

شرط موفقیت اقدامات داشتن پیوست رسانه‌ای است

شرط موفقیت اقدامات داشتن پیوست رسانه‌ای است

۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 33012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =