۲۰۰ کارمند شهرداری تهران مزایده‌ای هستند/ ابهام در اجرای قانون جذب ایثارگران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: حدود ۲۰۰ کارمند شهرداری تهران مزایده‌ای هستند و اینکه آیا آنها مشمول قانون مجلس می‌شوند یا خیر جای ابهام دارد.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران و با اشاره به تجمع امروز نیروهای حجمی ایثارگر سازمان مدیریت پسماند مقابل درب شورای اسلامی شهر تهران گفت: از آنجایی که بنده نماینده مردم تهران هستم، برایم مهم است که در جمع این نیروهایی که تجمع کرده‌اند حاضر شوم و از آنها بپرسم مشکلشان چه چیزی است.

وی با اشاره به عدم حضور معاون منابع انسانی شهرداری تهران در جمع معترضان گفت: آقای باقری منصوب شهردار و تابع نظرات او است؛ من حرف معترضان را شنیدم و حتی اگر آنها ناسزا بگویند هم می‌شنویم و همه باید تحمل کنیم.

امانی تصریح کرد: این خربزه ای است که باید پای لرز آن بنشینیم؛ نیروهای پسماند ۱۲ سال است در شهرداری کار می‌کنند اما هنوز رسمی نشده اند.

عضو شورای شهر تهران گفت: مجلس قانونی تصویب کرده و گفته است حتی اگر نیروها تجمیعی باشند می‌توانند رسمی شوند اما چون پیمانکاران آنها مزایده ای انتخاب شدند یک ابهام ایجاد شده است. حدود ۲۰۰ کارمند شهرداری تهران مزایده ای هستند اینکه آیا آنها مشمول قانون می‌شوند یا خیر جای ابهام است.

وی با بیان اینکه ۶ ماه است که روند استخدام این نیروها به طول انجامیده است، گفت: من از معاون شهردار خواهش کردم که وارد جمع شود و صدای معترضان را بشنود اما وی نیامد.

انتهای پیام/

۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 33027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =