توضیحات شهردار تهران درباره تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ایثارگر

شهردار تهران توضیحاتی را درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ایثارگر سازمان مدیریت پسماند و خودرو سرویس شهر مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی در حاشیه یکصد و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تجمع نیروهای حجمی سازمان پسماند برای تبدیل وضعیت اظهار کرد: سال گذشته در بودجه حکمی برای تبدیل وضعیت ایثارگران که شامل حال هفت هزار نفر می شد، داشتیم که در واقع اقدام به تبدیل وضعیت کردیم.

شهردار تهران گفت: در دو جا دیوان عدالت اداری حکم داد که میسر نیست؛ یکی از این بخش‌ها، خودرو سرویس شهر است و ایراد گرفته شد که با خودرو قرارداد بسته شده نه با راننده.

وی افزود: یکی از بخش‌ها نیز نیروهای حجمی سازمان پسماند بود که در مجموع تعداد نیروهای این دو بخش ۵۰۰ نفر است. ما کاملاً علاقمندیم این اتفاق روی دهد و دنبال این تبدیل وضعیت هستیم؛ به طوری‌که احکام ناظر به خودروسرویس‌ها را گرفتیم و در حال گرفتن وکیل بودیم؛ از نظر ما مانعی ندارد و حکم بالادست نیز قابل حل است.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: لایحه نرخ تاکسی، اتوبوس و مترو توسط زیرمجموعه شهرداری تهیه شده و تقدیم شورا خواهد شد.

وی در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران نیز گفت: هرچه تصویب کنند ما کار خواهیم کرد؛ البته بودجه نیز بخشی از کار است و اختلاف نظرات مربوط به قبل از تصویب است‌ بعد از آن یکپارچگی ایجاد خواهد شد. در خصوص بودجه باید بگوییم که بودجه حوزه حمل و نقل عالی بود.

انتهای پیام/

۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
کد خبر: 33043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =