بازدید مقامات قضایی از وضعیت ایمنی بازار گل و گیاه شهیدمحلاتی

وضعیت ایمنی بازار گل و گیاه شهید محلاتی در ایام پایانی سال و با حضور معاونت پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه دادسرای عمومی تهران و همچنین معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۴ تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، تیم نظارتی مشترک شهرداری، آتش نشانی، دستگاه‌های قضایی و نیروی انتظامی با هدف بررسی میزان پیشرفت فیزیکی ایمنی بازار گل، از این بازار فرا منطقه ای بازدید کردند.

شهردار منطقه۱۴ در حاشیه این رصد میدانی با بیان اینکه بازار گل شهید محلاتی در منطقه ۱۴ از اولین پایگاه های  عرضه گل و گیاه تهران است که در ایام پایانی سال با تراکم بالای جمیعت مواجه است، گفت: به درخواست شهرداری منطقه و با توجه به اهمیت تامین ایمنی این بازار گل در آستانه نوروز و اینکه حجم زیادی از جمعیت برای خرید به بازار گل شهید محلاتی  می‌آیند، شهرداری منطقه در کنار سایر نهادهای خدمت رسان چون آتش نشانی و پلیس راهور و نیرو انتظامی...پای کار آمده است.

سالاری پور با تاکید بر اینکه ایمنی، امنیت و رضایت‌مندی شهروندان در این بخش از منطقه برای مدیریت شهری منطقه حائز اهمیت است و در این خصوص با پیگیری شهرداری کمیته ساماندهی بازار گل محلاتی تشکیل شد، افزود: با حضور نهادهای دخیل در موضوع بازار گل و گیاه شهید محلاتی جلسات متعددی در مورد ظرفیت‌ها، چالش‌ها ونحوه  ساماندهی و تامین ایمنی این بازار برگزار شد.

وی با اشاره به بازدید میدانی از وضعیت این بازارگل  وگیاه ابراز امیدواری کرد :با همکاری نهادهای متولی و خدمت رسان و اتخاذ تصمیمات لازم و با نظارت مراجع قضایی، این ظرفیت منطقه ساماندهی و مشکلات آن مرتفع شود.

انتهای پیام/

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 33088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =