همایش تخصصی پیشگیری و آشنایی با بیماری‌های شایع مردان در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از برپایی همایش تخصصی با موضوع پیشگیری و آشنایی با بیماری‌های شایع مردان به‌ مناسبت هفته ملی سلامت مردان در فرهنگسرای «یاریگران زندگی» خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی شهردار منطقه ضمن گرامی‌داشت هفته سلامت مردان گفت: همایش تخصصی پیشگیری و آشنایی با بیماری‌های شایع مردان به همت شهرداری منطقه ‌و با مشارکت انجمن اورولوژی ایران و اداره کل سلامت برگزار شد.

یزدی افزود: هدف از برگزاری این همایش، ارائه راهکارهای پیشگیری، افزایش سطح آگاهی و ارتقای سلامت جسمی گروه مخاطب بود و در پایان برنامه میز ارائه خدمات سلامت‌محور شامل ویزیت و مشاوره پزشک متخصص به صورت رایگان برای حاضران برپا شد.

وی با اشاره به برنامه‌های سلامت‌محور این منطقه در این هفته بیان کرد: ‎برپایی میزهای خدمت تخصصی سلامت مردان به همین مناسبت از جمله این برنامه‌ها بوده که این اقدام در ساختمان‌های شهرداری و مساجد منتخب در سطح منطقه به انجام رسیده است.

سید ‎امیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اشاره به شعار هفته سلامت مردان یعنی «اهمیت سبک زندگی سالم و نقش آن در ناباروری مردان» تشریح کرد: در این میزهای خدمت سلامت که با مشارکت مراکز درمانی و با حضور اعضای فعال کانون پزشکان برگزار شد، خدماتی شامل: ویزیت و مشاوره پزشکی، مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی، اندازه‌گیری قد و وزن و بررسی شاخص توده بدنی، سنجش فشار خون و غربالگری دیابت انجام شد.

به گفته ساداتی؛ هدف از برگزاری این فعالیت‌ها افزایش آگاهی و توجه به نقش سلامت جسمی در بهبود روند زندگی افراد و گروه مخاطب این برنامه‌ها بوده است.

انتهای پیام/

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 33093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =