نوسازی و مرمت مخزن‌های فلزی منطقه۸

۲۱۸ عدد مخزن فلزی در شهرداری منطقه ۸ مرمت و نوسازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۸ ،معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری  این منطقه ، از شستشو، نظافت و مرمت امکانات و تجهیزات شهری خبر داد و گفت: در آستانه عید نوروز رسیدگی به المان ها و تجهیزات شهری در منطقه در حال اجراست.

 محمد رضا ندرلو گفت: نظافت معابر در طرح بهار جانان به منظور جلب مشارکت شهروندان در نگهداشت و زیباسازی محلات و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در آستانه سال جدید، با محوریت محلات ۱۳ گانه در حال اجرا است.

وی افزود: در این طرح رسیدگی و بازبینی از پل های عابر مکانیزه، نظافت دیواره های شهری، نظافت و ضدعفونی المان‌های بوستانی از جمله سرویس های بهداشتی، نیمکت‌ها، مجموعه های بازی کودکان،غرفه های بازیافت و... در حال اجراست.

ندرلو رسیدگی به زیبایی و ظاهر شهر را از دغدغه های مدیریت شهری خواند وگفت: حذف آلودگی های بصری و پاکسازی برچسب های تبلیغاتی از دیواره های شهری یکی دیگر از اقدامات استقبال از بهار است.

وی اعلام کرد: شستشو، ضدعفونی، رنگ آمیزی و رفع مشکلات جداول، گاردریل ها، المان‌های شهری، تابلو های ترافیکی، مخازن و زیر مخزنی ها، انهار و جوی ها، ایستگاه‌های اتوبوس، بی آر تی و پل های عابر از دیگر اقدامات طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱ است.

انتهای پیام/ 

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
کد خبر: 33102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =