رفع معضل ترافیکی مقابل بیمارستان لقمان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۱ تهران از برنامه ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه برای رفع گره ترافیکی در خیابان مخصوص مقابل بیمارستان لقمان خبر داد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ حسن هدایی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه گفت: با توجه بازدیدهای میدانی و شکایات مردمی در خصوص ایجاد ترافیک در انتهای خیابان مخصوص مقابل بیمارستان لقمان و پارک کردن دوبل خودروها در این معبر و ایجاد ترافیک سنگین، جلسه کمیته طرح هندسی با حضور رییس پلیس راهور، شهردار ناحیه ۳، رییس تاکسیرانی منطقه، رییس اتوبوسرانی منطقه و مدیران ادارت معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

وی افزود : در این جلسه با هماهنگی پلیس راهور مقرر شد با احداث رفیوژ میانی به صورت خشکه چینی در خیابان مخصوص و مقابل بیمارستان لقمان از پارک دوبل خودروها جلوگیری شود و فقط یک خودرو در دو طرف بتواند پارک مجاز انجام داده و مابقی معبر برای تردد باز باشد، همچنین بعد از بازخورد اولیه و بررسی‌های لازم در صورت تایید نهایی طرح؛ عملیات خشکه چینی به صورت دائم و ثابت احداث می‌شود. 

هدایی خاطر نشان کرد: کاهش بار ترافیکی از جمله اقدامات مهم و برنامه ریزی های مدیریت شهری منطقه ۱۱، است و ما برای این مهم تمام همکاری لازم با سازمان‌های دیگر را در نظر داریم.

انتهای پیام/

۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
کد خبر: 33106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =