شورای سلامت سالانه و منطقه‌ای منطقه ۲۱

جلسه شورای سلامت منطقه ۲۱ با حضور "حمید صاحب" مدیرکل سلامت شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، شهرداران نواحی سه‌گانه، روسای ادارات سلامت و آسیب‌های اجتماعی، دبیران کانون‌های هفت‌گانه اجتماع محور و جمعی از متولیان امور سلامت در سالن اجتماعات مدیریت بحران منطقه ۲۱ تشکیل شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در ابتدای این نشست ضمن بررسی مصوبات شورای سلامت نواحی، دبیران کانون‌های هفت‌گانه اجتماع محور منطقه و جمعی از متولیان امور سلامت به بیان مسائل و مشکلات اجتماعی در سطح محله‌های سیزده‌گانه پرداختند.

بر اساس این گزارش؛ در این نشست "حمید صاحب" مدیرکل سلامت شهرداری تهران به تعریف سلامت انسان متعادل از نظرگاه ایرانی-اسلامی پرداخت و تاکید کرد: در این نظام فکری توجه به روح شهر بسیار مهم است. 

وی همچنین بر اهمیت تقویت و توسعه فعالیت‌های سلامت شهری از طریق توانمندسازی شهروندان، توسعه، تعمیق و بازسازماندهی فعالیت‌های کانون‌های سلامت در سطح محلات تاکید کرد.

در این جلسه منطقه‌ای؛ "نادر شادان" رئیس اداره سلامت منطقه ۲۱ به ارائه گزارشی جامع درخصوص اقدامات سلامت_محور انجام شده در این منطقه طی سال ۱۴۰۱ پرداخت.

انتهای پیام/

۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 33120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =