تمدید گواهینامه سیستم ISO ۱۴۰۰۱ مدیریت محیط زیست شهرداری منطقه ۲

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: ممیزین شرکت بین المللی Germancert با حضور در منطقه ۲ و ممیزی مراقبتی منطقه در خصوص استانداردهای مدیریت کیفیت و مدیریت محیط زیست، گواهینامه منطقه را تا یک سال دیگر تمدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری با اشاره به تمدید ایزو  ۱۴۰۰۱ محیط زیست منطقه ۲، گفت: در این ممیزی که با بازدید تیم ممیزی از معاونت‌ها، نواحی و ستاد بحران انجام شد؛ ممیزان با در نظر گرفتن شواهد و بررسی مستندات به تعیین میزان مطابقت وضعیت موجود با معیارهای استاندارد مذکور پرداختند.

طاهری افزود: بحث مدیریت محیط زیست در منطقه به صورت جدی پیگیری و تاکید می‌شود و همکاران ما جدا از وظیفه ذاتی خود که از جنس خدماتی است بر الزامات زیست محیطی نیز توجه دارند.

وی افزود:  بنا بر اعلام ممیزان مبنی بر بهبود مستمر سیستم در منطقه و معرفی نقاط قوت موجود، منطقه۲  برای شانزدهمین سال متوالی بدون هیچ عدم انطباقی موفق به تمدید گواهینامه بین‌المللی سیستم ایزو  ۱۴۰۰۱ شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ با بیان اینکه  هدف ما در برنامه‌های زیست‌محیطی منطقه، بالابردن کیفیت زندگی مردم است گفت: مدیریت منطقه تلاش دارد تا در بحث الزامات زیست محیطی صرفاً به گرفتن گواهینامه بسنده نکند، و بر این باور است که موضوع نگهداشت و مراقبت از آن نیز از اهمیتی هم‌تراز و بلکه بیشتر از استقرار آن برخوردار است .

انتهای پیام/

۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 33153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =