اقدامات شهرداری منطقه ۲۱ به مناسبت نیمه‌شعبان

شهردار منطقه ۲۱ گفت: به مناسبت نیمه شعبان و میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) اقدامات متعدد خدمات شهری و زیباسازی را انجام داده ایم.

محمدرضا پوریافر در گفت و گو با خبرنگار شهر، ضمن اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان با بیان اینکه تا به امروز مجموعه مدیریت شهری منطقه ۲۱ اقدامات متعددی را در مسجد مقدس جمکران باتوجه به نزدیک بودن جشن نیمه شعبان اجرایی کرده است، اظهار کرد: تحویل و جانمایی سه دستگاه پرتابل سرویس بهداشتی هر کدام به ظرفیت ۲۰ چشمه و حفر چاه؛ جانمایی ۱۳۶ عدد مخزن زباله پارکی در محوطه مسجد جمکران؛ تحویل ۱۲ عدد بخاری گازی انرژی و نصب ۱۲۰ عدد نیمکت پارکی در محوطه مسجد از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده است.

وی افزود: همچنین تحویل و جانمایی ۳۰ عدد مخزن زباله یکهزار و ۱۰۰ لیتری در محوطه مسجد جمکران؛ تهیه و تحویل یکصد عدد مخزن زباله ۲۲۰ لیتری و نصب ۳ ایستگاه اتوبوس در محوطه مسجد نیز انجام گرفته است.

پوریافر تصریح کرد: علاوه بر این استقرار یک‌دستگاه کانکس جهت انجام امور و نصب ۱۷ عدد فلاورباکس طبقاتی به‌همراه دو هزار عدد گل سینره جهت کاشت در باکس‌ها نیز انجام پذیرفت.

شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به اینکه شهرداری این منطقه در شهر قم نیز فعالیت داشته، یادآور شد: تهیه ۴۰ عدد مخزن زباله یکهزار و ۱۰۰ لیتری و تحویل ۶۵ عدد مخزن پسماند پارکی نیز در آستانه نیمه شعبان و حضور گسترده زائرین در این مکان مقدس در دستور کار جدی مدیریت شهری منطقه ۲۱ قرار گرفت.

انتهای پیام/

۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 33191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =