تنفیذ احکام شهرداران و معاونین مدارس در منطقه۹

شهردار منطقه۹ از برگزاری مراسم تنفیذ احکام ١۶شهردار مدرسه و ٩۶ معاون شهردار مدرسه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به شهرداران و معاونین مدارس ۱۶گانه گفت: پس از ابلاغ شیوه نامه تشکیل شهرداران مدارس، شهرداری منطقه۹ با مشارکت آموزش و پرورش منطقه نسبت به برگزاری انتخابات شهرداران مدارس اقدام کرد.

وی با اشاره به حس مسئولیت پذیری شهرداران و معاونین مدارس گفت: در راستای ایجاد ارتباط شهرداران مدارس با مدیریت شهری و بهره مندی از ظرفیت و پتانسیل دانش آموزان به عنوان جوانان آینده ساز ایران اسلامی، احکام مذکور تنفیذ شد.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: همزمانی مراسم تنفیذ احکام با سالروز خجسته میلاد حضرت علی  اکبر(ع) که روز جوان نامگذاری شده است، اتفاق مبارکی است و انتظار می رود شهرداران و معاونین مدارس با جدیت کار خود را شروع کنند.

همچنین در این برنامه که با حضور شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹، نماینده اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و همچنین معاونین پرورشی مدارس سطح منطقه برگزار شد ضمن قرائت میثاق نامه شهرداران مدارس توسط یکی از جوانان، مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس و معاونین آنان برگزار و از آنها تجلیل شد.

انتهای پیام

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 33235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =