جوانان برگزیده قلب طهران انتخاب شدند

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری مراسم انتخاب جوانان برگزیده قلب طهران به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی منطقه ۱۲؛ امیر یزدی ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، به نقش تاثیرگذار جوانان در پیشرفت کشور و تبدیل شدن به کشوری قدرتمند و توسعه یافته اشاره کرد و گفت: جوانان این مرز و بوم فعال، پر تلاش و با استعداد هستند و برای داشتن جامعه‌ای پویا، متخصص و قدرتمند باید بر عزم، اراده، توانایی و دانش علمی و پتانسیل‌های بالقوه جوانان مستعد تکیه کرد و برای رفع نیازها و تأمین خواسته‌های معقول به حق آن‌ها تلاش کرد.

وی مشارکت جوانان در برنامه‌های مربوط به توسعه شهری را مهم دانست و افزود: در کشور ما و باتوجه به ساختار جوان‌گرایی جمعیت، مشارکت جوانان در امور مربوط به توسعه، تصمیم‌گیری و فرآیند برنامه‌ریزی ضروری است و سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان می‌تواند زمینه را برای توسعه همه‌جانیه فراهم آورد.

شهردار منطقه ۱۲ ادامه داد: در همین راستا و برای ایجاد زمینه حضور جوانان مستعد و توانا در حوزه‌های مختلف، برای نخستین بار فراخوان انتخاب جوانان برگزیده قلب طهران اعلام شد و از جوانان سطح منطقه برای شرکت در این فراخوان دعوت به عمل آمد.

یزدی به محورهای فراخوان انتخاب جوانان برگزیده اشاره کرد و افزود: هنری (مکتوب، تصویری، نمایشی، آوایی و تجسمی)، مذهبی (قرآنی، ذاکر و خادم اهل‌بیت)، رسانه و فضای مجازی، علمی و دانش‌بنیان، فعال اجتماعی، فعال حوزه سلامت و معلولین و فعالیت‌های جهادی، از جمله محورهای فراخوان انتخاب جوانان برگزیده بود.

وی از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور ۳۰۰ نفر از جوانان سطح منطقه در روز گرامی‌داشت جوان خبر داد، گفت: ۹۳ نفر از جوانان قلب طهران در چهار محور اعلام شده شرکت کردند که در هر محور، ۳ نفر برگزیده انتخاب و در مراسم اختتامیه معرفی و از آنان تقدیر شد.

شهردار قلب طهران ادامه داد: در روز جوان از جوان‌ترین‌های منطقه ۱۲ نیز از جمله جوان‌ترین زوج، جوان‌ترین پزشک، جوان‌ترین مادر، جوان‌ترین آتش‌نشان، جوان‌ترین امام جماعت و مادر جوان‌ترین شهید منطقه، تقدیر به عمل آمد.

همچنین مراسم اختتامیه در سالن بنیاد فارابی در موزه آبگینه به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و گرامی‌داشت روز جوان با حضور ۳۰۰ جوان سطح منطقه برگزار شد.

انتهای خبر/

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 33266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =