۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
کد خبر: 33285

با حضور مدیران شهری برگزار شد؛

آیین تجلیل از خادمان خدمات شهری مناطق ۲۲گانه

تجلیل از ۶۰ نفر از عوامل اجرایی شهرداری در بارش برف
آیین تجلیل از خادمان خدمات شهری مناطق ۲۲گانه

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت:نمره به عملکرد شهرداری را باید مردم بدهند و ما سعی می کنیم طوری کار کنیم که عذاب وجدان نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار شهر در مراسمی با حضور مسئولان شهرداری تهران عملکرد شهرداری در روزهای برفی امسال بررسی و از فعالان روزهای برفی تقدیر شد.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: امسال در مناطق یک تا ۶ و مناطق ۲۱ و۲۲ بیشترین بارش برف را داشتیم و در این باره تدبیری اندیشیده شد که مناطق جنوبی به کمک مناطق بالادست بیایند.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم از حدود ۶۰ نفر از رانندگان و نیروهای کارگری و عوامل حوزه ۱۳۷ پلاس تقدیر شد، در پاسخ به این پرسش که چه نمره ای به عملکرد شهرداری می دهید، گفت: نمره به عملکرد شهرداری را باید مردم بدهند و ما سعی می کنیم طوری کار کنیم که عذاب وجدان نداشته باشیم. در حد بضاعت‌مان تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم

همچنین داوود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز در این مراسم ضمن اعلام خبر عزل تعدادی از مدیران شهری که در برف اخیر قصور داشتند، بیان کرد: سامانه ۱۳۷ بهترین پل ارتباطی شهروندان تهرانی با شهرداری است و حجم زیاد تماس ها با این سامانه نشان می دهد که هم در تعامل و پاسخگویی به مردم رشد داشتیم و هم اینکه در برخی حوزه ها نقاط ضعفی شاهد بودیم که باعث شده مردم با ما تماس بگیرند.

وی افزود: همانطور که از تلاش ها تقدیر و تشکر می کنیم و زحمات را می بینیم، اگر کسی خودش را برای نوکری مردم آماده نکند و کم کاری کند با او برخورد می کنیم و در این زمینه در برف اخیر چند شهردار ناحیه، معاونین، رؤسای خدمات شهری و رؤسای فضای سبز جابجا شدند.

انتهای پیام/

۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
کد خبر: 33285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =