زیرگذر سولیران در حریم جنوب‌غرب پایتخت تا پایان سال افتتاح می‌شود

شهردار منطقه ۱۸ گفت: در راستای کاهش بار ترافیک و تسهیل در تردد وسائط نقلیه، زیرگذر سولیران در جنوب غرب پایتخت بزودی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

محمد جواد خسروی در گفت و گو با خبرنگار شهر با اشاره به نقش مهم ابر پروژه ترافیکی زیرگذر سولیران که در زمره مطالبات شهروندان شهرک دانش بوده و پس از افتتاح، یک محور مواصلاتی را با بزرگراه فتح ایجاد خواهد کرد، افزود : عملیات احداث این زیر گذر بطول ۲۸۰ متر و عرض ۱۷ متر چندی پیش توسط مدیریت شهری منطقه آغاز و بنا به دلیل وجود معارضین زیر ساختی و عبور از بخش زیرین خط آهن تهران به تبریز مدتی کار به کندی پیش می رفت که با تمهیدات در نظر گرفته شده در دوره جدید ، بزودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

وی افزود: با زیر بار ترافیک رفتن این پروژه مهم که به تازگی عملیات پخش آسفالت آن پایان یافته ، ضمن خارج شدن این بخش حریم از بن بست، محور مواصلاتی نیز از اصلی ترین ورودی شهرک دانش به بزرگراه فتح برای تردد وسائط نقلیه عبوری ایجاد می شود.

به گفته خسروی؛ این پروژه بر اساس برآورد زمانی تعیین شده ، طی مراسمی در روزهای پایانی سال‌جاری و با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 33301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =