تمدید فعالیت‌های طرح نوروزی بهاران خدمت تا پایان سال جاری

مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر اجرای دقیق فعالیت‌های طرح نگهداشت شهر افزود: با تمدید طرح نوروزی "بهاران خدمت" تا پایان سال جاری به صورت ویژه به مشکلات محله‌ها رسیدگی می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق؛ مهدی شریفیان در جلسه ویدئو کنفرانسی با ۱۲۴ شهردار ناحیه پایتخت گفت: در طرح "بهاران خدمت"که از نیمه بهمن امسال آغاز شد رسیدگی ویژه به موضوعات روزمره پایتخت در معابر محلی و بزرگراهی و ایجاد رضایتمندی حداکثری شهروندان و مسافران نوروزی در اولویت مناطق ۲۲ گانه قرار گرفت و پایان آن از ۱۵ اسفند تا قبل از آغاز سال نو تمدید شد.

وی افزود: با توجه به رصد دستگاه های نظارتی از اقدامات صورت گرفته در طرح "بهاران خدمت" متاسفانه با نقطه مطلوب تا حدودی فاصله داریم که باید در این فرصت باقیمانده تا نوروز ۱۴۰۲ مشکلات شهر در موضوعات نگهداشت به ویژه رفت و روب به حداقل کاهش یابد.

مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق بااشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر توجه ویژه به نگهداشت شهر افزود: نگاه مدیریت ارشد شهر و دستگاه های نظارتی به طرح "بهاران خدمت"، نگاهی فرصت گونه برای شناسایی و رفع مشکلات ریز و درشت محله‌ها است و باید از فرصت‌ها بهره لازم را برد.

شریفیان با اشاره به ارایه ۶ خدمت ویژه به شهروندان تصریح کرد: در طرح "بهاران خدمت" بهسازی مخازن زباله، رفع خطر درختان خشک، طعمه‌گذاری و مبارزه با جانوران موذی، بهسازی و مرمت بوستان‌ها و سرویس‌های بهداشتی، بازپیرایی فضاهای شهری و حذف زوائد بصری و همچنین لکه‌گیری آسفالت معابر اصلی از جمله مواردی است باید به صورت ویژه در برنامه های کاری نواحی ۱۲۴ گانه قرار گیرد.

وی با تاکید بر رصد مستمر موارد شش گانه ذکر شده توسط سامانه ۱۳۷ افزود: شهرداران نواحی باید توجه داشته باشند موارد مربوط به موضوعات شش گانه یاد شده به طور جدی توسط سامانه ۱۳۷رصد و پیگیری خواهد شد و باید تا پایان سال پیام‌های موجود به صفر برسد.

شریفیان با تاکید بر اجرای دقیق طرح نگهداشت شهر افزود: نظافت روزانه و رفت و روب مستمر معابر شهر در طرح بهاران خدمت باید اصلی ترین اقدام نواحی در طرح نگهداشت شهر باشد و هیچگونه توجیهی در این زمینه قابل قبول نخواهد بود.

مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق با اشاره به تاکید معاونان هماهنگی امور مناطق و خدمات شهری شهرداری تهران مبنی بر جدیت شهرداران نواحی در طرح بهاران خدمات افزود: کمتر از ۲۰ روز به آمدن نوروز باقی است و شهرداران نواحی باید با ارایه خدمات مطلوب شهری، شهر را برای این عید باستانی آماده کنند. وی خاطر نشان کرد: رنگ آمیزی و بازسازی مخازن، رفع مشکلات آسفالت معابر محلی و بزرگراهی، رنگ آمیزی جداره های شهری و رفع مشکلات آبگرفتی‌های احتمالی با توجه به بارشهای پیش بینی شده از دیگر مواردی است که طی ۱۰ روز آتی بایدبه صورت ویژه به آن ها پرداخته شود.

وی اضافه کرد: با اقداماتی که در روزهای باقی مانده سال در سطح معابر محلی و بزرگراهی رخ می‌دهد شهر جلوه تازه به خود گیرد و به دنبال آن رضایتمندی حداکثری شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 33305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =