زیبایی بصری غرب پایتخت با ۳۲هزار مترمربع رنگ آمیزی

به مناسبت استقبال از عید نوروز و آغاز سال نو، اداره زیباسازی منطقه۹ نسبت به آماده‌سازی فضای شهری در غرب پایتخت اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ امیر تاجری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرارسیدن بهار طبیعت و آغاز سال نو، اداره زیباسازی منطقه۹ در راستای استقبال از این ایام خجسته و ایجاد فضایی بانشاط برای شهروندان، اقدام به رنگ آمیزی و شستشوی جداول، هندریل، نرده‌ها و پل‌های عابر پیاده در غرب پایتخت کرده است.

وی افزود: در همین راستا نسبت به شستشوی ۱۴هزار مترمربع هندریل و جداول واقع در خیابان و میدان آزادی و بزرگراه یادگار امام (ره) اقدام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ با اشاره به رنگ‌آمیزی‌های انجام شده عنوان کرد: رنگ آمیزی ۷هزار مترمربع هندریل‌های بزرگراه یادگار امام (ره)، جداول خیابان آزادی به متراژ ۱۳هزار متر مربع، نرده های بی آر تی خیابان آزادی به متراژ ۶۵۰۰ متر مربع، نرده‌های بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان فتح تا ۴۵ متری زرند به متراژ ۵هزارمتر مربع و پلهای عابر پیاده بزرگراه فتح با ۵هزار متر مربع از جمله این موارد است.

تاجری یادآور شد: نصب المان نوروز در خیابان آزادی نبش خیابان استاد معین ازدیگر اقداماتی بوده که در راستای استقبال از بهار در منطقه۹ تاکنون انجام شده است.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 33320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =