شادی و سرور جشن نیمه شعبان در محلات مرکزی شهر

شهردار منطقه۱۱ ضمن اعلام ویژه برنامه‌های این سازمان در جشن نیمه شعبان گفت: از مردم دعوت می کنیم در مراسم هایی که شهرداری تدارک دیده است شرکت کنند و این جشن بزرگ را برای کودکان و نوجوانان خاطره انگیز سازند.

به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ سید محمد موسوی شهردار این منطقه اعلام کرد: به مناسبت اعیاد ماه مبارک شعبان به خصوص جشن ولادت با سعادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف؛ تمام معابر محلات مرکزی تهران در منطقه۱۱ آذین بندی و چراغانی شده است و پرچم های مخصوص توسط اداره زیباسازی در معابر نصب شده است .

او افزود: به همین مناسبت ادارات امور اجتماعی فرهنگی نواحی آماده برگزاری مواکب جشن و سرور در محلات و بوستان ها هستند .

 شهردار منطقه۱۱ در تشریح ویژه برنامه های نیمه شعبان این منطقه در نواحی۴ گانه گفت: در ناحیه۱ در محل بوستان دانشجو از ساعت۱۷الی۲۱ موکب پذیرایی؛ پخش آواهای محلی و سرود نوجوانان؛ در ناحیه۲ در میدان منیریه از ساعت۱۶لغایت۲۱ برپایی موکب پذیرایی و ایستگاه مولودی؛ در ناحیه۳ در محل بوستان دامپزشکی جشن ویژه اقوام؛برپایی سخنرانی و مراسم جشن و مسابقات خانوادگی و در ناحیه۴ در محل میدان راه آهن از ساعت۱۷لغایت ۲۱ استیج جشن؛ نورافشانی و برنانه های متنوع و مفرح برای خانواده‌ها برگزار می شود .

موسوی هم چنین تصریح کرد: جشن بهار ایران با برپایی کاروان خودرویی مجهز به سیستم صوتی آذین بندی شده همراه با پخش سرود زنده و نواهای آیینی در محلات و مساجد سطح منطقه برگزار می‌شود .

 او در انتها ضمن دعوت از مردم برای شرکت در جشن های۱۵ اسفند ویژه نیمه شعبان اعلام کرد: شهروندان می توانند تصاویر آذین بندی محله شان را ویژه عید نیمه شعبان به شماره ۰۹۳۹۵۷۲۳۵۵۳ در اپلیکیشن بله ارسال کنند تا به قید قرعه به ۱۲نفر از برگزیدگان هدیه ای به رسم یادبود از سوی اداره روابط عمومی منطقه۱۱اهدا شود .

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 33333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =