اشتغال پنج هزار و ۸۰۰ نیروی حجمی در شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به پنج هزار و ۸۰۰ نیروی حجمی فعال در شرکت‎‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران حقوق پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر، امیر شهرابی در یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: هزینه های شرکت ها و سازمان ها یا حقوق و دستمزد و یا هزینه های قبوض است؛ ما برای اولین بار نظام بودجه ریزی شرکت ها و سازمان ها را بر اساس محاسبات انجام دادیم.

وی افزود: ریز برنامه ها و واقعی سازی اعداد بودجه سال ۱۴۰۱ با تک تک سازمان ها و شرکت ها انجام شده و هزینه ها نیز واقعی سازی شده است و ما برای هر ردیف کد بودجه در نظر گرفتیم و نظارت بر سازمان ها و شرکت ها را را با این اقدام افزایش می دهیم.

شهرابی با بیان اینکه هر اتفاقی در سازمان ها و شرکت ها می افتد باید نظام نظارتی را طی کند، یادآور شد: تأکید و دستور شهردار تهران بر نظارت بر سازمان ها و شرکت ها بود و ما موارد مختلف را برای بودجه این بخش ها در نظر گرفته ایم.

وی با تأکید بر اینکه تعداد نیروهای انسانی هر شرکت و سازمان و نحوه تأمین حقوق نیروها در کتاب بودجه مشخص است، خاطرنشان کرد: همه سازمان ها و شرکت ها قراردادهای جذب نیرو دارند و حتی اعداد ریالی برای جذب نیرو در این سازمان ها و شرکت ها مشخص است تا بدانیم شهرداری برای نیروهای حجمی نیز چه میزان هزینه می کند.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به پنج هزار و ۸۰۰ نیروی حجمی فعال در شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران حقوق پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 33394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =