بیش از ۸۰ شرکت در نمایشگاه خودروهای کلاسیک و تیونینگ حضور دارند

تقدسی نژاد در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم یدکی و مصرفی، تیونینگ، کمپینگ آفرود آپشن خودروهای کلاسیک و موتورسیکلت گفت: نمایشگاه خودروهای کلاسیک و تیونینگ برای جوانان و بازدیدکنندگان جذابیت بالایی خواهد داشت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب،عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم یدکی و مصرفی، تیونینگ، کمپینگ آفرود آپشن خودروهای کلاسیک و موتورسیکلت که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در حال برگزاری است، اظهار داشت: نمایشگاه در خصوص خودروهای کلاسیک و تیونینگ است و در یک فضای ۶ هزار متری از سالن اصلی نمایشگاه شهرآفتاب در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم یدکی و مصرفی، تیونینگ، کمپینگ آفرود، آپشن خودروهای کلاسیک و موتورسیکلت سیکلت بیش از ۸۰ شرکت حضور دارند، افزود: از جمله جذابیت این نمایشگاه، روز آخر برگزاری آن است که شاهد حضور ۴ هزار خودرو در مدل های مختلف کلاسیک و اسپرت خواهیم بود که به حرکت های نمایشی می پردازند.

تقدسی نژاد با بیان اینکه برنامه‌های جانبی مختلفی برای نمایشگاه درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه برای جوانان و بازدیدکنندگان جذابیت بالایی خواهد داشت.

همچنین دومین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم یدکی و مصرفی، تیونینگ، کمپینگ آفرود آپشن خودروهای کلاسیک و موتورسیکلت با حضور بیش از ۸۰ شرکت‌کننده تا ۱۷ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در حال برگزاری است و ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۰ صبح لغایت ۱۸ است.

انتهای پیام/

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: 33398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =