جلسه مجازی پکن و خواهرخوانده ها

شهرداری پکن با نمایندگان شهرهای خواهرخوانده این شهر جلسه ای مجازی با هدف تبادل تجربیات خود در مقابله با ویروس کرونا، چگونگی مدیریت بهداشت و درمان و همینطور کسب و کارهای اقتصادی و تجاری به منظور کنترل و مهار این ویروس برگزار کرد که نماینده ایران آن زهیر صباغ پور، معاون بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر، مقامات پکن همبستگی بین المللی را قوی ترین سلاح برای مبارزه با COVID-19 عنوان کردند و از شهرهای خواهرخوانده خود خواستند تا تجارب خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند.

شهرهای تهران، لندن، آمستردام، پاریس، سئول، برلین، بلگراد، آتن، بروکسل، بوداپست، مسکو، توکیو، ریو دو ژانیرو، برزیلیا و جاکارتا در این جلسه مجازی حضور داشتند.

حضور نماینده شهرداری تهران به عنوان خواهرخوانده پکن و یکی از کلانشهرهای مهم و دارای تجارب برتر در حوزه کنترل و درمان اپیدمی کروناویروس با هدف ارتقاء همکاری ها و تعاملات علمی و عملی دو کشور مورد استقبال میزبان قرار گرفت.

در این جلسه مجازی، مدیر مرکز بهداشت جهانی مبارزه با کرونا در پکن، رئیس بیمارستان دیتان پکن، معاون کمیسیون توسعه و اصلاحات شهرداری پکن، معاون کل امور بین الملل شهرداری پکن و رئیس بخش اورژانس بیماری های عفونی بیمارستان پکن، حضور داشتند و تجارب خود را در سه موضوع کنترل و پیشگیری، درمان و مدیریت کسب و کارها در زمان اپیدمی را تشریح کردند.

این جلسه فرصت مناسبی برای ارتقا همکاری ها و تعاملات دو کشور در زمینه روش های مهار بیماری کرونا و نیز زمینه سازی برای همکاری های عملی دو شهرداری پکن و تهران ایجاد کرد.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =