توزیع ۱۲۴ هزار قبض عوارض پایدار در منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ از توزیع کامل قبوض عوارض پایدار در ۱۰۷۸ بلوک این منطقه خبر داد و تاکید کرد: شهروندان با پرداخت عوارض خود می‌توانند از تخفیف، بخشودگی و جوایز برخوردار شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به دستورالعمل اخیر شهرداری تهران در رابطه با بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض سنواتی که مالکین در سال‌های گذشته، با عدم پرداخت قبوض عوارض، مشمول پرداخت شده‌اند، گفت: با این دستورالعمل، در صورت پرداخت، تمامی جرایم سنواتی مودیان بخشیده خواهد شد.

وی به تخفیف در پرداخت عوارض پایدار اشاره کرد و اظهار داشت: براساس دستورالعمل ابلاغی، شهروندان با پرداخت به موقع قبوض نوسازی و پسماند ملک خود، از تخفیف خوش حسابی بهره‌مند می‌شوند.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به ارزشمندی مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، گفت: در همین رابطه، جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه به شهروندان مشارکت‌جو و خوش‌حساب که در مهلت مقرر اقدام به پرداخت عوارض خود کنند، اهدا خواهد شد.

دستورالعمل تشویقی شهرداری تهران برای قبوض درآمد پایدار سال ۱۴۰۱، دارای شرایط بی‌سابقه‌ای بوده و فرصتی استثنایی برای مودیان سنواتی و شهروندانی است که با پرداخت قبوض خود، علاوه بر تخفیف یا بخشودگی، شامل جوایز خوش‌حسابی نیز خواهند شد.

انتهای پیام/

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 33400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =