امکان خرید آنلاین از ۷۰ کسب و کار اینترنتی در سامانه تهران من

شهر: سامانه و اپلیکیشن «تهران من» فقط ارایه دهنده سرویس رزرو طرح ترافیک یا پرداخت عوارض نیست، بلکه سامانه‌ای شهروندی برای رفع همه نیازهای شهروندان است حتی خرید آنلاین از فروشگاه‌ها.

به گزارش شهر، شاید بیش از هر زمان دیگری خرید آنلاین از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها نه فقط در تهران که بسیاری از شهرهای دنیا رکورد زده باشد. همه گیری ویروس کرونا سبب این رخداد شد، ویروسی که جدای از آسیب به جسم انسان‌ها و ضرر و زیان‌ها اقتصادی به کسب و کارها، باعث شد تا بار دیگر اهمیت خرید آنلاین یا غیرحضوری بیش از گذشت نمایان شود. اما کسب و کارهای اینترنتی در شهر تهران تا چه اندازه برای شهروندان آشنا هستند؟

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، هم برای حمایت هم کسب و کارها و هم تشویق شهروندان به بیرون نرفتن از خانه آن هم در شرایط حاد کرونا، بخشی از سامانه «تهران من» را به عنوان سامانه جامع خدمات شهروندی به معرفی این کسب و کارها اختصاص داده است.

اواسط اردیبهشت امسال بود که ۷۰ کسب و کار اینترنتی و آنلاین به سرویس های «تهران من» اضافه شدند. شهروندان با مراجعه به قسمت «فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین» در سامانه و اپلیکیشن «تهران من» ضمن آشنا شدن با انواع خدمات آنلاین موجود در پایتخت، می‌توانند برای ثبت سفارش و دریافت خدمات به صورت آنلاین به سایت‌های معرفی شده، متصل شوند.

در این قسمت از سامانه، بیش از ۷۰ فروشگاه اینترنتی و ارائه کنندگان انواع خدمات برخط در دسترس شهروندان قرار داده شده است. دسته بندی‌های تفکیک شده‌ای برای سهولت دستیابی به این خدمات ارائه شده است. همچنین دسترسی به فروشگاه‌ها و خدمات در حوزه‌های تغذیه و مواد خوراکی، خدمات منزل، حمل و نقل و خودرو، سرگرمی و ورزش، لوازم الکترونیکی، خدمات کسب و پیشه، آموزشی، فرهنگی و هنری، خدمات پرداخت، لوازم کودک و نوزاد، آرایشی، بهداشتی و سلامت نیز امکان پذیر است و در هر دسته بندی، ارائه کنندگان ویژه آن خدمات برخط، معرفی شده و با کلیک روی هر گزینه می‌توان مستقیم به سایت آنها وارد شد.

نشانی تهران من: my.tehran.ir

خبرنگار: فریبا رحمانی

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 3342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =