سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی میزبان ۵ هزار کودک در سینماها، موزه ها و شهربازی‌های منتخب پایتخت

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مراسم "بهار ایران با کودکان ایران" ضمن تبریک ولادت امام زمان(عج) و اعیاد شعبانیه گفت: کودکان امروز سرمایه های گرانقدری برای کشور عزیزمان ایران هستند که باید با حمایت های ما مسئولان، بهترین ها را برای آینده کشور رقم بزنند.

به گزارش شهر به نقل از سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر در مراسم "کاشت ۳۰۰۰ نهال درخت با دست پر مهر کودکان ایران" در بوستان سرخه حصار که با مشارکت شهرداری منطقه ۱۳ و حضور ۶۰۰ کودک کار برگزار شد، تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون ۱۰۲۰ برنامه شاد، مفرح، حمایتی، تربیتی و آموزشی برای کودکان کار در مناطق ۲۲ گانه اجرا کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه کودکان کار، فرزندان عزیز ایران هستند و ما در معاونت حمایت‌های سازمان در تلاشیم سبب ساز حال خوب این کودکان باشیم، ادامه داد: در نوروز ۱۴۰۱ با حضور هزار کودک مجموعه شهربازی برج میلاد را افتتاح کردیم و تا به امروز بیش از یک هزار برنامه ویژه کودکان برگزار کردیم که ۱۵ برنامه با حضور بیش از هزار کودک اجرا شده است.  

احمدی صدر همچنین اعلام کرد: از امروز شانزدهم لغایت بیستم اسفندماه به مدت ۵ روز با هدف ارتقا روحیه نشاط و تفریح، برخی سینماها، شهربازی ها و موزه های منتخب تهران ویژه ارائه خدمات به کودکان کار هستند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران کاشت درخت را فرصتی جهت ایجاد هوای خوب و پاک برای کلانشهر تهران دانست و گفت: امروز با کاشت ۳۰۰۰ هزار نهال در مناطق ۲۲ گانه پایتخت در تلاشیم گامی برای بهتر شدن حال همه چه شهر و چه شهروندان برداریم.

در ادامه این مراسم با حضور مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و مهدی احمدی شهردار منطقه ۱۳ از ورزشکار نوجوان "امیرحسین طاهری" که عازم مسابقات قهرمانی کشور در رشته بوکس است تقدیر و جوایز ورزشی به وی تقدیم شد.

همچنین مراسم "کاشت ۳۰۰۰ نهال درخت با دستان پر مهر کودکان ایران" با حضور ۶۰۰ کودک کار با همکاری موسسه های محبا، ستاک، ایلیا، مجمع خیرین امید کشور و کنشگران توسعه پارس در بوستان سرخه حصار سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی و با مشارکت شهرداری منطقه ۱۳ در بوستان سرخه حصار برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
کد خبر: 33437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =