جشن بزرگ نیمه شعبان همراه با استیج برنامه های فرهنگی در ۲۸ نقطه منطقه ۱۹ برپا می شود

شهردار منطقه ۱۹ از تدارک جشن های بزرگ همراه با استیج برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت سالروز میلاد منجی عالم بشریت در شب و روز نیمه شعبان در ۲۸ نقطه از این منطقه با مشارکت هیئت های مذهبی، گروه های جهادی و نیروهای مردمی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی ضمن گرامیداشت این ماه پر خیر و برکت و دعوت از شهروندان به این جشن ها افزود: ویژه برنامه های فرهنگی و هنری به همین مناسبت با عنوان «روز امید در بهار ایران» در بوستان‌های ۲۲بهمن، امام خمینی (ره)، بهار، نرگس، باران، شقایق، شهید کاظمی جنب تالار یاس، روبروی مسجد سیدالشهدا شهرک بستان، خیابان مدرسه محله شریعتی شمالی و... برگزار می شود.

ضمن اینکه کاروان‌های شادی در قالب خودروهای مزین شده به گل و پرچم یا مهدی (عج) همراه با پخش نواهای مذهبی، مولودی و سرود خوانی در شب و روز نیمه شعبان در معابر پرتردد در راستای ایجاد شور و نشاط معنوی و مذهبی در بین شهروندان به حرکت در می آیند.

به گفته وی؛ عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا همراه با تجلیل از خانواده های معظم، برگزاری جشن در مساجد و سرای محلات، اعزام کاروان زیارتی به مسجد مقدس جمکران، برپایی نمایشگاه جهاد تبیین با محوریت مهدویت در بوستان بزرگ ولایت با حضور نوجوانان و اساتید حوزه و دانشگاه، نورافشانی ۵۰ نقطه از معابر منطقه در شب نیمه شعبان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

 فرهادی با اشاره به برپایی بیش از ۱۰ موکب و ایستگاه های صلواتی از ۱۳ تا ۱۷ شعبان به همین مناسبت بیان کرد: ایستگاه صلواتی در روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه از ساعت ۱۳ الی ۱۸ در محله خانی آباد شمالی جنب مسجد باب الحوائج با ارائه خدمات فرهنگی، طراحی گریم کودکان، مسابقه نقاشی و اهدای جوایز توسط حوزه مقاومت بسیج شهیدان سجادیان شهرداری منطقه برپا می شود.

انتهای پیام 

۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 33447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =