آماده باش کامل منطقه ۴ در بارش‌های فصلی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴  با اشاره به آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری در شمال شرق پایتخت گفت: با تمهیدات مدبرانه مدیریت شهری، این منطقه در بارندگی های اخیر مشکلی را شاهد نبوده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "سید محمدقاضی میرسعید" با اعلام این خبر گفت: آمادگی برای بارش‌های فصلی و پیشگیری از آبگرفتگی های احتمالی در منطقه ۴ پیش از آغاز فصل پاییر شروع و رصد روزانه همچنان ادامه دارد.

او افزود: در پی بارندگی‌های اخیر نیروهای خدمات شهری منطقه در نقاط مختلف به ویژه نقاطی که احتمال آبگرفتگی در آن بیشتر است، با امکانات و تجهیزات کامل مستقر شده تا به شهروندان خدمت رسانی کنند.

معاون شهردار منطقه ۴ اذعان داشت: شرایط منطقه در زمان بارش باران به صورت کامل کنترل  شده و گشت های خدمات شهری به صورت منسجم وضعیت منطقه را رصد می کنند.

او خاطرنشان کرد: نظافت، لایروبی و رسوب شکنی مسیل‌ها، نهرها و جوی‌ها و حوضچه‌های منطقه عاملی است که از آبگرفتگی ها به صورت جدی جلوگیری می کند و این مساله با مساعدت بیشتر همشهریان در حفظ نظافت معابر شهری و جوی ها و کانال ها، ایمن و به دور از مشکلات آبگرفتگی خواهد بود.

انتهای پیام/

۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 33457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =